#1 Skrevet Mai 17, 2006 Ja, da har det begynnt å skrangle litt vet noen annledninger.. sitter orginal katalysator på. kan det skrangle fra bakpotta også den mittre er grei for den er byttet ut med rør: smil : eller kan det være noe annet?? turbo.. ? regner vel egentlig med at det er katalysatoren som begynner å se sine siste dager.. så da er spørsmålet, hva skal den byttes ut med? noen som har noen tips? vil ha noe som er bolt-on. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 17, 2006 Du kan regne med at det er katalysatoren som er løs og at det har gått en bit av denne. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 18, 2006 noen som har forlag til ny katalysator/downpipe?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 18, 2006 Supersprint lager jo en finfin "katalysator" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 18, 2006 hehe ja.. men, den er vel ikke egnet for "gata" flere forslag? vet bsr har en til 6400,- finns vel noe som ikke koster så mye?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 18, 2006 Tja, her da? http://www.h2mracing.se/webbutik/index.php?cPath=1024_1167 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 18, 2006 Egnet og egnet... I mine øyne er den svært egnet, men folka på biltilsynet har jo et annet syn på ting da Men moderne motorer burde vel gå greit gjennom eu selv uten kat, og med slik plassering som kat'en har på A4 så er det vel stort sett umulig å oppdage at den ikke er der uansett vel En kompis hadde A4 med slikt rør og K-04 turbo, og jeg mener å huske den gikk greit gjennom på CO-målinga iallefall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 18, 2006 men hvordan blir det i forhold til den chipen jeg har i bilen? passer det sammen? hadde håpet jeg slapp å ordne med noen som kan kappe/sveise.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 18, 2006 Chip'en skal ikke ha noe å si.. Eneste som skjer er at du sannsynligvis får bedre flow i eksosen enn det du får gjennom en katalysator.. Med påfølgende økning i draget...kanskje merkbart, kanskje ikke og litt annen lyd kanskje.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...