#1 Skrevet Mai 17, 2006 Nå er valgets kval kommet når det gjelder utseende på på bilen min. Noen som har en formening eller bilder av egne biler med komplette kit fra Oettinger eller ABT ? Driver å vurderer motor oppgradering hos Oettinger så det er den jeg er nærmest ved å bestille. Og gutta på artracing virker veldig profesjonelle og ålreite å ha med å gjøre. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 17, 2006 Jeg ville tatt ABT ut i fra utseendet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 17, 2006 det er litt mer sportslig preg over abt kanskje. Liker detaljene på fronten til abt.. hmm frem og tilbake. Veldig like på pris 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 17, 2006 Vel hvis du spørr meg så hadde jeg gått for Oettinger uten tvil.. jeg tror jeg selv kommer til å kjøpe frontfangern siden jeg ikke er fornøyd med den jeg har nå.. passform o.l. Men uansett valg så har du en flott fanger her Blir morro og se hva du gjør med motor. Lurer på hvor mye plass det er bak i disse fangrene til IC jeg??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 17, 2006 Hva med denne? Ikke fullt så oppbrukt som Oettinger sin front begynner å bli. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 17, 2006 Hva med denne? Ikke fullt så oppbrukt som Oettinger sin front begynner å bli. Skjønte ikkehelt hva du mente med oppbrukt?? hvis du mener design så syns jeg jo at di er ganske like.. og så har jeg ikke sett så mange med Oettinger.. iforhold til caractere og rieger (som jeg har). Mulig jeg missforstår deg Inge:o 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 18, 2006 Jeg ville gått for ABT på både motor og styling. Topp kvalitet og enestående service! Nå har jeg ingen erfaring med Oettinger, så har ikke noe å sammenlikne med, men er hvertfall enormt fornøyd med "der Abt." 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 18, 2006 Synes Oettinger er finest av Abt og Oettinger. Men har du vurdert JP Design? (trur det var navnet...) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 18, 2006 Uten tvil abt... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mai 18, 2006 Skjønte ikkehelt hva du mente med oppbrukt?? hvis du mener design så syns jeg jo at di er ganske like.. og så har jeg ikke sett så mange med Oettinger.. iforhold til caractere og rieger (som jeg har). Mulig jeg missforstår deg Inge:o Med "oppbrukt" mener han vell at det er så mange som har denne fronten på sin A4 8E. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mai 18, 2006 Med "oppbrukt" mener han vell at det er så mange som har denne fronten på sin A4 8E. Ja det kan jeg si meg enig i. For uansett så syns jeg disse to det er snakk om er ganske like. Den jeg ville ha hatt nå var den man får til cabben. Seidel: smil : men da er det jo synd dette med norsk lov om skilt forrann da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mai 18, 2006 Finnes mange kule fronter der ute. Problemet er at mange fester JALLA netting på ellers flott plastikk. Styggeste eg ser er b6 med oettinger front og jalla netting. Kunne like godt vore oem 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mai 18, 2006 jalla netting? Selvfølgelig skal man ha et skikkelig gjennomført greie når man først skal kjøre i gang. Jeg skal innrømme at jeg har et mye bedre tilbud fra oettinger enn jeg har fra abt leverandøren. Motortuningen med 340hk tuning fra oettinger frister veldig. og til en god pris bare klarsignalet fra fabrikken kommer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Mai 18, 2006 Tror dette blir bra jeg Terje:) Følger spendt med iverfall.. Jalla netting ja.. sikta vel til min han 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Mai 18, 2006 Ut ifra utseende heller min smak mot ABT. Synes det ser mer "factory" ut, noe jeg synes er viktig. Men ellers er jeg VELDIG enig i utsagnet til Ørjan: Finnes mange kule fronter der ute. Problemet er at mange fester JALLA netting på ellers flott plastikk. Kunne ikke sagt det bedre selv. Netting er nemlig ikke netting. Generellt synes jeg ikke alu-gitter ser bra ut. Velg svart gitter med store masker! Mulig mange er uenige med meg her, men følte sterk at jeg måtte få det ut... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Mai 18, 2006 Ut ifra utseende heller min smak mot ABT. Synes det ser mer "factory" ut, noe jeg synes er viktig. Men ellers er jeg VELDIG enig i utsagnet til Ørjan: Kunne ikke sagt det bedre selv. Netting er nemlig ikke netting. Generellt synes jeg ikke alu-gitter ser bra ut. Velg svart gitter med store masker! Mulig mange er uenige med meg her, men følte sterk at jeg måtte få det ut... Huff nå ble jeg litt redd.. heldigvis at jeg har valgt nettopp dette hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...