#1 Skrevet April 24, 2004 tenkte det hadde vært noe å lagd en tråd der hvor de i trondheim hadde lagt ut bild av bilene sine, De fine sommerbildene slik at vi vet hva nabon har 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 24, 2004 Her er "Racerbilen" min... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 24, 2004 Og raserbilen min: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 24, 2004 Go kassa mi! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 25, 2004 Opprinnelig postet av Eirik Bakken Her er "Racerbilen" min... Opprinnelig postet av Øystein Vige Og raserbilen min: og min (f)ræser: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 25, 2004 Opprinnelig postet av Eirik Bakken Her er "Racerbilen" min... *sikle**sikle**sikle* 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 25, 2004 Min slitne VW 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 25, 2004 Min 'nye' bil. Skal se om det ikke blir mulig å få til et bedre bilde etterhvert, men jeg vil gjerne ha på noen nye hjul først... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 27, 2004 cc 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet April 29, 2004 Får vel legge ut bilde jeg også da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mai 3, 2004 Gullet mitt også ;p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mai 7, 2004 å min da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mai 8, 2004 Opprinnelig postet av Fredrik Tessem å min da FET positur, fett skinn i lyset bra skygger... hadde du bare hatt ren bakgrunn på bildet her så hadde det vært et kongebilde! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Mai 8, 2004 Opprinnelig postet av Magnus Pharo Sellgren cc Audi S6 Country? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Mai 9, 2004 Opprinnelig postet av Helge Vadseth Audi S6 Country? "Country!?" Som i morsom eller? Den er fryktelig høy og det varer ikke lenge før det kommer noe lavere fjærer og dempere. Venter i spenning på skattepenga. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Mai 9, 2004 Opprinnelig postet av Magnus Pharo Sellgren Venter i spenning på skattepenga. *kremt* kanskje felga skal betales først... "noen" trenger nye rådelagre :( 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Mai 9, 2004 Opprinnelig postet av Morten Bondø *kremt* kanskje felga skal betales først... "noen" trenger nye rådelagre :( De KOMMER har jeg sagt "Noen" har skallebank og gnagsår på andre ting etter en slitsom helg ute i Tigerstaden. "Noen" begynner å få nåya nå... Skal ut å kjøre BMW z4 nå, cab me solbriller på 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Mai 9, 2004 Magnus: (Skal ut å kjøre BMW z4 nå, cab me solbriller på ) Man banner vel ikke kirka gjør man vel??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Mai 9, 2004 Opprinnelig postet av Tor Anders Lindstad Magnus: (Skal ut å kjøre BMW z4 nå, cab me solbriller på ) Man banner vel ikke kirka gjør man vel??? Solbriller og caps da sikkert? fordi det er flaut å sitte på sånn bil... håper det var hva han mente 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Mai 10, 2004 Opprinnelig postet av Magnus Pharo Sellgren De KOMMER har jeg sagt "Noen" har skallebank og gnagsår på andre ting VIL vi virkelig høre mer om lørdagen?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Mai 10, 2004 Store solbriller, men lite bilkjøring. Vestkantdama fikk kjøre hjem alene... Nok BS;Noen som har oppskriften på å få av dørsidene på C4? Jeg har funnet de fleste skruene, men kvier meg for å bryte i plastikken. Sitter den i tillegg fast med klipps? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Mai 10, 2004 skruer rundt nede, så må du skru av evt vindussveis (som du garantert ikke har på Sen) og holde ut dørutløseren. Mulig du må prøve å ta ut i underkanten først, og løfte toppen av bekledningen litt oppover for å få den av. Ikke noe hokus pokus. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Mai 11, 2004 Opprinnelig postet av Magnus Pharo Sellgren "Country!?" Som i morsom eller? Den er fryktelig høy og det varer ikke lenge før det kommer noe lavere fjærer og dempere. Venter i spenning på skattepenga. Trenger vel ikke skatte penger for å lufte vinkelsliperen litt????? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Mai 12, 2004 Kan vi ikke få se hvor store skader et rådyr kan påføre en bil, Erik? Det kan jo bli rådyr(t) for oss som ikke har kasko..... mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet Mai 12, 2004 Tror vi trenger "litt" senking jeg... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...