#201 Skrevet Mai 23, 2005 må legge ut et ferskt bilde av bilen min jeg og 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#202 Skrevet Mai 23, 2005 bildet der hadde vert rått torgeir om du kom rundt svingen der med brekket på! på tverra rallystyle! ut å prøv det neste helg da! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#203 Skrevet Mai 23, 2005 bildet der hadde vert rått torgeir om du kom rundt svingen der med brekket på! på tverra rallystyle! ut å prøv det neste helg da! du får kjøre å besøke torgeir du da vettu, så kan han være fotograf og du komme på tværra der .... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#204 Skrevet Mai 23, 2005 hehe. men da må jeg jo få noen andre til å ta bilde skal se på det til helga ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#205 Skrevet Mai 24, 2005 NY lakk å ut å sladde på grusen?? hadde ikke jeg gjort!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#206 Skrevet Juni 1, 2005 Tok noen bilder idag.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#207 Skrevet Juni 12, 2005 A2RS'en min på Vålerbanen...artig med 19"... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#208 Skrevet Juni 17, 2005 Var i Trondheim i går (torsdag 17/6) og så en bl.a en Grønn Audi A4 Avant stående utenfor CitySyd. Noen som vet noe om denne? Med det samme så var jeg innom Biltema hvor jeg så en VW Bora V5 med full styling og reklame på sideskjørta. Bilder/info?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#209 Skrevet Juni 17, 2005 Du kan jo høre på Etterlyst delen. Men generelt er vel samtlige aktive VACN Trondheim biler med skiltplate, hvertfall av de som jevnlig er på treff og forum. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#210 Skrevet Juni 17, 2005 tja, behøver ikke være sherlock holmes for å finne de 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#211 Skrevet Juni 17, 2005 tja, behøver ikke være sherlock holmes for å finne de Du finner dem i lomma på Ola L Rompeloo , men han er lat så du må hente de hos ham selv, eller så kan du bestille på nettsiden. Mvh Magnus 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#212 Skrevet Juni 17, 2005 Tyst, mann-som-kjører-gris-i-festninge-tunnelen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#213 Skrevet Juni 17, 2005 Mitt rullende prosjekt.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#214 Skrevet Juli 4, 2005 ny innkjøpt å terreng testa 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#215 Skrevet Juli 5, 2005 Mitt prosjekt.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#216 Skrevet Juli 10, 2005 Får vel slenge inn ett bildet av det nyeste tilskuddet i bilfamilien.. Henta for tre uker siden, men har fremdeles ikke noe ordentlig bilde.. Litt info står på linken i signaturen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#217 Skrevet Juli 10, 2005 Pen bil! Kan det være denne jeg så i hommelvika forrige onsdag? BD-reg.? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#218 Skrevet Juli 11, 2005 Pen bil! Kan det være denne jeg så i hommelvika forrige onsdag? BD-reg.? Hvis det var BP så kan det stemme ganske bra ja Holder du til i nærheten? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#219 Skrevet Juli 11, 2005 Endelig fått ut bildet nå, Rune! Regner emd at munnkurven er oppheva? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#220 Skrevet Juli 11, 2005 Hvis det var BP så kan det stemme ganske bra ja Holder du til i nærheten? kan stemme at det var BP ja...Holder til i Klæbu,men deltok i Trønder-Øst løpet på onsdag.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#221 Skrevet Juli 22, 2005 Da er det blitt montert senkesett og felger, ble en helt annen bil. Neste på ønkelista er S4 frontfanger blanke speil og RS4 grill. Legger ut noen bilder! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#222 Skrevet Juli 22, 2005 To til! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#223 Skrevet Juli 22, 2005 dette så veldig bra ut! Personlig mening så skulle vel de RS6 hjula vært en tomme større og senkingen enda lavere, men for all del, ble fint på bilen din. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#224 Skrevet Juli 22, 2005 dette så veldig bra ut! Personlig mening så skulle vel de RS6 hjula vært en tommestørre og senkingen enda lavere, men for all del, ble fint på bilen din. Enig med deg der, skulle først ha 19" og justerbart senkesett, men det ble 18" fordi jeg har tenkt å bruke disse felgene til vinters med piggfridekk. Var litt mye med 19" på vinters tid. Jeg har også tenkt å bytte bil til neste sommer å da synes jeg det ble litt for mye påkost med justerbart. Så har det seg slik at gaupa aldrig har kjørt senket bil før,(bare en skyhøy golf) å det har en tendens til å gå vel fort over enkelte fartsdumper, så hun får begynne med dette. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#225 Skrevet Juli 22, 2005 Så har det seg slik at gaupa aldrig har kjørt senket bil før,(bare en skyhøy golf) å det har en tendens til å gå vel fort over enkelte fartsdumper, så hun får begynne med dette. ikke dumt!! Fattern klarte jo å bestille en HEVET Audi A6 nå sist da samboer klaget på subbing på gamle (tilsvarende A6 med 20mm sportsunderstell - RIP ...da av henne selvfølgelig) i parkeringshuset på kjøpesenteret Fartsdumptrening er absolutt en fin ting! Sleng på en rød L og ta dere noen turer edit: aldri hørt "gaupa" om halvdelen før *notere seg* 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...