#76 Skrevet September 19, 2004 Meget bra oppskrift får en si. Sikkert ikke mange som nekter når man blir stoppet og man vet at man har kjørt for for. Enig nekt for alt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#77 Skrevet September 22, 2004 Sklibakka mi i bruk på en herlig dag... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#78 Skrevet September 22, 2004 Stjørdal kirke ikke sant? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#79 Skrevet September 22, 2004 Ja. eller Værnes da for å pirke.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#80 Skrevet September 22, 2004 Var noe kjent 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#81 Skrevet September 27, 2004 Ja, navnet også hi hi: cool : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#82 Skrevet Oktober 13, 2004 Denne kan brukes til alt. Skogskjøring, flyttebil, racerbil you name it! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#83 Skrevet Oktober 13, 2004 *kremt* hjelpe-til-med-hjulskift-bil ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#84 Skrevet Oktober 13, 2004 Opprinnelig postet av Ola L Lereim *kremt* hjelpe-til-med-hjulskift-bil ? Bilen jobber ikke for meg ...enda...? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#85 Skrevet Oktober 13, 2004 hehe, nei, har vel litt jobb på BILEN du... Men må vel innom Wheelie en tur snart tipper jeg... Hørt noe mer med "naboen" under dere? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#86 Skrevet Oktober 13, 2004 Opprinnelig postet av Julie Tronsmo Denne kan brukes til alt. Skogskjøring, flyttebil, racerbil you name it! Ble tøft med ny front - skal du ha 'skikkelige bakskjermer' også? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#87 Skrevet Oktober 13, 2004 Opprinnelig postet av Ole Bendik Kvisberg Ble tøft med ny front - skal du ha 'skikkelige bakskjermer' også? Takk. Jeg er kjempe fornøyd med utseende. Det blir bytting av bakskjermer, bakpanel, baklys og dører i løpet av vinteren. Døgnet har alt for få timer:( 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#88 Skrevet Oktober 13, 2004 Opprinnelig postet av Ola L Lereim Hørt noe mer med "naboen" under dere? Jeg har ikke sett noe til han denne uka. Prøvde å ringe han nå nettopp, men tlfen er avslått.( Hva nå enn det skyldes?) (fikk ikke til å rette på den manglende uthevinga, Ola) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#89 Skrevet Oktober 13, 2004 sådär ja, men hører vel noe fra deg etterhvert HÅPER jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#90 Skrevet Oktober 15, 2004 kommer seg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#91 Skrevet Oktober 23, 2004 Ja Kristoffer, du er pent nødt til å lime inn noen bilder i trondheims-albumet når du er tilbake fra FMS! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#92 Skrevet Oktober 23, 2004 Opprinnelig postet av Ola L Lereim Ja Kristoffer, du er pent nødt til å lime inn noen bilder i trondheims-albumet når du er tilbake fra FMS! Erre meg du sikter til eller? Ser nok ingen forskjell da det er snakk om motorrens.. Men jeg skal få tatt noen nye før bilen får vinterdekk, og skiboks. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#93 Skrevet Oktober 23, 2004 skulle du ikke banke på med eksos i samme slengen og da?? Du fikk EFU meldingen min? edit: ja det var DEG ja Kristoffer! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#94 Skrevet Oktober 24, 2004 Tror ikke det blir eksos før i januar. Lånekassen vettu. Er jo 8000,- Ugh.. he he 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#95 Skrevet Oktober 24, 2004 ah ok, trodde du skulle gå igang med stort pågangsmot og høye kneløft jeg nå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#96 Skrevet Oktober 24, 2004 tenkte jeg bare måtte legge ut nye nye bilder av bilen. Da jeg i helga har montert på nye baklykter, mere kommer etter hvert. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#97 Skrevet Oktober 24, 2004 dette ble evig mye bedre Torgeir 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#98 Skrevet Oktober 28, 2004 . 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#99 Skrevet November 13, 2004 sitter å drømmer litt, fikk en til å fikse litt på et bilde. hva syns folket om resultatet da ? tror dere at noe sånnt kan være gjennomførbart ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#100 Skrevet November 13, 2004 ... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...