#151 Skrevet Mars 26, 2005 Bestilt felger? Om så, hvilke? Noe grymt? Holdt forresten på å sette meg fast oppå haugen på det siste bildet der Lurer på hva man skulle sagt til falken da Var ikke mye feste med de dekka der nei. De dype spora var det desperate forsøket som gikk til slutt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#152 Skrevet Mars 26, 2005 Har ikke bestilt noe enda nei, og om det blir noe så holder jag tyssnad Får bli overraskelse til i sommer når jeg en eller annen gang får rotet meg til VACN treff en plass. Foreløpig ser det ut til å bli Rudskogen... Men nå tenkte jeg da i første omgang på å få på 17" hjula og få de med meg nordover, som vel er vanskelig pga føret forbi Tynset og nordover 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#153 Skrevet Mars 26, 2005 Bestilt felger? Om så, hvilke? Noe grymt? Holdt forresten på å sette meg fast oppå haugen på det siste bildet der Lurer på hva man skulle sagt til falken da Var ikke mye feste med de dekka der nei. De dype spora var det desperate forsøket som gikk til slutt sett på sperra neste gang da! hahahahahhaha 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#154 Skrevet Mars 27, 2005 sett på sperra neste gang da! hahahahahhaha Joda, sperra stod på. Men er ikke mye feste med sommerdekk på våt og gjørmete gress i motbakke 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#155 Skrevet Mars 27, 2005 hehe tenkte jeg skulle terge deg for at du har framhjulstrekker jeg nå! Men så har du quattro! det viste jo ikke jeg hehe! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#156 Skrevet Mars 27, 2005 hehe tenkte jeg skulle terge deg for at du har framhjulstrekker jeg nå! Men så har du quattro! det viste jo ikke jeg hehe! Skal ikke alle Audier ha Quattro? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#157 Skrevet Mars 27, 2005 audi uten quattro burde hatt et anet navn slik som dyre onklie mercedeser nå har blit maybech! Så kanse quattron skue hat audi og de uten het "hakketoverbmwogikkenomere" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#158 Skrevet Mars 29, 2005 audi uten quattro burde hatt et anet navn slik som dyre onklie mercedeser nå har blit maybech! Så kanse quattron skue hat audi og de uten het "hakketoverbmwogikkenomere" Dykkelektrisker eller foill på en Søndags ettermiddag, hehe!? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#159 Skrevet Mars 29, 2005 et av størsteproblemene med dette forumet er at når en har dyseleksi så er det vanskelig å skrive bokmål kontra trøndersk eller dialekt i d heletatt, men hær blir man bombet med pm om bokmpål om man prløver jeg! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#160 Skrevet Mars 29, 2005 Jeg er litt sen, og kommer heller ikke fra Trondheim, men det blir det nærmeste lokallaget for meg. Kommer fra Levanger 8 mil nord for dere i Trondheim. Poster uansett ut bilen min jeg også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#161 Skrevet Mars 29, 2005 Meget pen Anders!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#162 Skrevet Mars 29, 2005 Takk takk Tommy Sier det samme om din bil. Meget pen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#163 Skrevet Mars 29, 2005 Legger inn noen bilder av bilen min som er 100% orginal for tiden. Det er en 115 hk TDI PD 2001 mod. Det som skal gjøres til sommeren er FK justerbart senkesett og 19" alu.(har ikke bestemt meg for felger enda. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#164 Skrevet Mars 29, 2005 Å ett bilde til. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#165 Skrevet Mars 30, 2005 Hei Anders Laugen! Har du noe tips på hvilken type baklukespoiler som er finest og best egnet for å sitte bra. Og hva festet du den med? Mye arbeid? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#166 Skrevet Mars 31, 2005 Hei Jan Gunnar! Spoileren satt på bilen da jeg kjøpte den for 14 dager siden, men hvis du vil kan jeg sjekke litt med tidligere eier om dette Mener det skal være en veldig kurant sak å feste disse. Kan se litt på hvordan den er festet når jeg går ut i bilen neste gang 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#167 Skrevet Mars 31, 2005 Det er greit ja. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#168 Skrevet Mars 31, 2005 Her er et bilde med nye 19"... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#169 Skrevet Mars 31, 2005 ble jo veldig bra det, men bytter du til rema så får du sikkert råd til senkefjærer innen et år også... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#170 Skrevet Mars 31, 2005 ble jo veldig bra det, men bytter du til rema så får du sikkert råd til senkefjærer innen et år også... Kanskje d ja... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#171 Skrevet Mars 31, 2005 ser du ikke firstprice reklamen da? det er jo enda billigere 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#172 Skrevet Mars 31, 2005 Her er et bilde med nye 19"... Syns de felgene der er helt konge, noen som vet om de leveres i 17" og 5x100? Hvor kjøpte du dine? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#173 Skrevet Mars 31, 2005 Jeg kjøpte mine hos Wheelie. Jeg finner bare i 18". 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#174 Skrevet April 3, 2005 legger ut et par bilder av gammel bilen min som min bror har kjøpt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#175 Skrevet April 3, 2005 å et til! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...