#1 Skrevet Mai 18, 2006 Noen flere her som har vært borti det? Ser ut som bilen min har begynt å produsere bensin siden nåla står konstant på full tank.. Kan det være en giver eller er det dashpod`n. på samme tidspunkt nullstillte klokke og dato seg også. Vet dette er et kjent problem på tt. er det noen form for garanti fra møller på dette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 18, 2006 Jeg hadde det samme på min TT. Da var det giver i tank som var gåen. Dette ble ikke dekket av garanti. Stemmer oxo at det har vært en del problemer med instrument,spesielt på 1999 modell. Temp.nåla i instrumentet på min var defekt og instrument måtte skiftes. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 18, 2006 Husker du hvilken giver det var? Snakket med møller og de sa at det var to stk siden det er 2 delt tank på tt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 18, 2006 Husker du hvilken giver det var? Snakket med møller og de sa at det var to stk siden det er 2 delt tank på tt. Det husker jeg ikke, men kan sjekke det senere i dag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 18, 2006 Jeg har samme problem, men gidder ikke få det fikset fordi den akusiske alarmen fungerer uansett. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 18, 2006 Jeg har samme problem, men gidder ikke få det fikset fordi den akusiske alarmen fungerer uansett. Lurte litt på det ja.. Litt kjipt å gå bensintom.. Men fikses skal det iallefall. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...