Anbefalte innlegg

Hei, er på jakt etter høgoppløsnings bilder av Audi Gekkon, prøvde søke litt på nettet men fant ikkje noko, må være stort som f. Skal brukes på plakat, eventuelt vektorbasert tegning.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Holder detta kanskje? :rolleye:

Lgeckoinfo.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tro meg jeg har leitet lenge, er redd du ikke finner noe, men hvis du gjør så legg det ut her.

gekko2.jpg

gekko.jpg

center_exp_quattro.jpg

958_3f60147836d2cb3f59a4f4b24ffaa64.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Deam boys! Best you can do?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sidan dette er grafikk med såpass "enkle" linjer og er i berre ein farge, så skal det gå veldig greit å bruke eit program som kan forstørre bilder og fyller inn med nye piksler etterkvart som det blir kornete... Ligger slike program på download.com f.eks. ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kvaliteten er ikke best, men har lagt litt arbeide i å få den stor. Tok utgangspunkt i det lille grønne bilde over her... Må gjerne redigeres for å gjøres bedre, men nå har jeg ihvertfal gjort forstørringsdelen!

quattrogekkobydessection.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker, var meir i størrelsesorden 1,5 - 2 meter eg tenkte på , men takk uansett, skal sjekke med grafikeren.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis grafikkeren din kan jobben sin så burde han ikke ha noe problem med å forstørre bildet fra meg, slik som jeg gjorde med det bittelille noen poster over her... ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gekkoen som er postet sist her er null problem å vektorisere... for dem som kan det. : flau :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vektoriser er sikkert lett? :rolleye:

Lgeckoinfo.jpg

Joa, men er jo ikkje bilde av eit dyr eg ser etter.....dhaaa

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.