Anbefalte innlegg

Noen som vet om det er vanlig at det er en slags vine lyd i en 1,8t motor i en golf GTI når den står på tomgang? Men denne lyden går vekk når jeg tråkker inn clutchen. Noen som vet om dette er vanlig eller hva som kan være problemet?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen lyd på min værtfall men jeg har 1.8t da.. er dinna borra opp eller?

Kan vær utløserlageret til clutchen da dem bruker å lage sånn stygg lyd. Hørtes mer ut som clutch problem enn turbo siden den går vekk når du trykke den inn.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Høres mer ut som utløserlageret ditt snart går ja.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Høres mer ut som utløserlageret ditt snart går ja.

 

Har du vært borti dette? Hva er dette utløserlageret? Og er dette dyrt/vanskelig å bytte selv? Er ikke hele girkassa som er fucka liksom?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det noen andre som vet noe om dette? Hva er dette utløser lageret og hvordan er det å bytte? Er det noe måte å sjekke om det kan være dette lageret? Giroverføring virker jo helt fin. Er jo en drøm å gire med liksom

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Høres mest ut som utløser lager. Gearkasse må ut for å skifte dette lageret. Pris på lageret er mellom 3-600.- vil jeg tippe. Pris på jobb må du forhøre deg om.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Utløserlageret er et lite lager som sitter montert i clutchuset på girkassa, sammen med clutchen og svinghjulet. Det er dette lageret som "dytter" på trykkdisken ( del av clutchen ) s fjærer slik at clutchen frir ut. Normalt at et slitt lager lager ulelyder. Blir som du sier borte da clutchen fris ut/clutchpedal trykkes inn.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.