Anbefalte innlegg

Jeg har en Passat 1997 1,8t m/chip som nå har begynt å lekke bensin når den står stille.. Har ikke dette problemet når motoren går, men når den er skrudd av begynner dråpene å komme. Jeg har sett litt under den og ser at det er et lufterør ( ? ) det drypper fra. Men det kommer jo noe usaklig mye.... Hva kan dette skyldes og hva kan evnt gjøres for å forhindre at det fortsetter?

 

Takker for svar, mvh Filip F.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sikker på at det er bensin og ikke bare kondensvann fra AC? Bensin fordamper så fort at du sjelden ser noen våt flekk eller noe om det ikke er en kjempelekkasje..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er helt sikker. Jeg tok fingeren bortpå flekken og luktet, samt at jeg har grav under garasjen hjemme, så jeg kjørte inn for å se under... Renner en dråpe hvert 3. sekund +/-... Er litt små irriterende. hehe

 

 

Sikker på at det er bensin og ikke bare kondensvann fra AC? Bensin fordamper så fort at du sjelden ser noen våt flekk eller noe om det ikke er en kjempelekkasje..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.