#1 Skrevet Mai 18, 2006 Jeg har en Passat 1997 1,8t m/chip som nå har begynt å lekke bensin når den står stille.. Har ikke dette problemet når motoren går, men når den er skrudd av begynner dråpene å komme. Jeg har sett litt under den og ser at det er et lufterør ( ? ) det drypper fra. Men det kommer jo noe usaklig mye.... Hva kan dette skyldes og hva kan evnt gjøres for å forhindre at det fortsetter? Takker for svar, mvh Filip F. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 18, 2006 Sikker på at det er bensin og ikke bare kondensvann fra AC? Bensin fordamper så fort at du sjelden ser noen våt flekk eller noe om det ikke er en kjempelekkasje.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 18, 2006 Er helt sikker. Jeg tok fingeren bortpå flekken og luktet, samt at jeg har grav under garasjen hjemme, så jeg kjørte inn for å se under... Renner en dråpe hvert 3. sekund +/-... Er litt små irriterende. hehe Sikker på at det er bensin og ikke bare kondensvann fra AC? Bensin fordamper så fort at du sjelden ser noen våt flekk eller noe om det ikke er en kjempelekkasje.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...