#1 Skrevet Mai 18, 2006 Hei Noen her som vet om det går å montere det originale R32 stabstaget på en vanlig Golf IV? Syns jeg har lest flere plasser at det går, men da jeg var på Skien Bil å kikket på tegningene til denne delen så det ikke ut som om det var "bolt-on" lissom!! Men noen her som vet noe om dette? Bilder? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 18, 2006 jeg håper det er temmelig bolt on for jeg har liggende ett i garagen som skal monteres til uka.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 18, 2006 Alt passa om man bare gidd å prøve 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 8, 2006 Hei Noen her som vet om det går å montere det originale R32 stabstaget på en vanlig Golf IV? Syns jeg har lest flere plasser at det går, men da jeg var på Skien Bil å kikket på tegningene til denne delen så det ikke ut som om det var "bolt-on" lissom!! Men noen her som vet noe om dette? Bilder? Det passer:) må ha andre lenkearmer ellers perfect fit.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...