Anbefalte innlegg

Sliter med at eksosanlegget alltid blir litt segent på Corradoen. Det tar bare et par månader etter at jeg skifter gummiopphenga, så er de like slakke igjen.

Har funne ut at de var et skifte av festebrakettene i 91, da gikk de fra krok til stag-fester, og dermed også fra de svake gummiringene, til de mye bredere og kraftigere gummi-festene. Regner med at også andre VAG skiftet disse.

Siden jeg nå skal bestille et nytt eksosanlegg, så kunne jeg godt tenke meg å bestille en av den nye sorten, og skifte brakettene under bilen, men i følge ETKA, så festes de gamle med mutter, og de nye med skruer..

Er det noen som har litt nærmere erfaring med forskjellen på brakettene. Kan de bare byttes ut, eller er det store forskjeller i bunnplata på bilen?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

du kan jo kjøpe polyoppheng da :) kollevold selger vel dette.. koster flesk.. men holder bra og er mye stivere en standard :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.