#1 Skrevet Mai 18, 2006 Hva kan være grunnen til at vanntemperatur-symbolet i instrumentet blinker? Dette skjer 5 sekunder etter oppstart ved kald motor, og fortsetter å blinke til jeg skrur av tenninga. Varmgang er ikke problemet for den holder seg på normalt nivå. Bilen det er snakk om er en Golf G60. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 19, 2006 Det er vel samme symbolet som blinker for å varsle for lite kjølevæske. Så du kan jo sjekke vannstanden i ekspansjonstanken og evt sjekke nivåføleren der. (antar nå selvsagt at det er føler i ekspansjonstanken din). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 19, 2006 Det er mulig at det var litt lite. Var akkurat litt under, så jeg fyllte opp til normalen i går. Men den ga seg ikke. Er ikke noe føler på ekspansjonstanken heller! Hmm.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 24, 2006 Ingen som vet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 24, 2006 Det er mulig at det var litt lite. Var akkurat litt under, så jeg fyllte opp til normalen i går. Men den ga seg ikke. Er ikke noe føler på ekspansjonstanken heller! Hmm.. er det ikke noen ledninger som kommer ut fra tanken fra undersiden? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 24, 2006 Nei, det er nok ikke det. Her er et bilde av den. Det er jo den gamle type tanken som du ser. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...