Problem - vanntemp. symbol

Anbefalte innlegg

Hva kan være grunnen til at vanntemperatur-symbolet i instrumentet blinker? Dette skjer 5 sekunder etter oppstart ved kald motor, og fortsetter å blinke til jeg skrur av tenninga. Varmgang er ikke problemet for den holder seg på normalt nivå.

Bilen det er snakk om er en Golf G60.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er vel samme symbolet som blinker for å varsle for lite kjølevæske. Så du kan jo sjekke vannstanden i ekspansjonstanken og evt sjekke nivåføleren der. (antar nå selvsagt at det er føler i ekspansjonstanken din).

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er mulig at det var litt lite. Var akkurat litt under, så jeg fyllte opp til normalen i går. Men den ga seg ikke. Er ikke noe føler på ekspansjonstanken heller! Hmm..:confused:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen som vet?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er mulig at det var litt lite. Var akkurat litt under, så jeg fyllte opp til normalen i går. Men den ga seg ikke. Er ikke noe føler på ekspansjonstanken heller! Hmm..:confused:

er det ikke noen ledninger som kommer ut fra tanken fra undersiden?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei, det er nok ikke det. Her er et bilde av den. Det er jo den gamle type tanken som du ser.

vw%20golf%20g60%20delebil%20motor.JPG

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.