Anbefalte innlegg

Igår så slutta det å komme varm luft i bilen. Trodde det kanskje var at det var lite veske på motorn, men der var det fullt og det sirkulerte som det skulle. Vifta i bilen går som normalt men kun kald luft som kommer inn i bilen, selv om jeg vrir alldeles så mye på varmen......

Noen som har noen forslag på hva dette kan være, eller hvor jeg skal starte å feilsøke?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Igår så slutta det å komme varm luft i bilen. Trodde det kanskje var at det var lite veske på motorn, men der var det fullt og det sirkulerte som det skulle. Vifta i bilen går som normalt men kun kald luft som kommer inn i bilen, selv om jeg vrir alldeles så mye på varmen......

Noen som har noen forslag på hva dette kan være, eller hvor jeg skal starte å feilsøke?

Hei!

En svakhet på disse er panelet som sitter bak hendlene, ta ut cd-spiller å se om det skjer noe bak der når du vrir på hendelen, har hatt dette problemet på coupe'en min.. ;)

PS, hvor blir det av bilder??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei!

En svakhet på disse er panelet som sitter bak hendlene, ta ut cd-spiller å se om det skjer noe bak der når du vrir på hendelen, har hatt dette problemet på coupe'en min.. ;)

PS, hvor blir det av bilder??

Da får vi teste det :) Bilder ja.. det har du masa fært på lenge:P hehe... du får ta bilder på neste "treff" :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du skal også kjenne motstand når du vrir om bryteren fra kaldt til varmt. Bak dashbordet sitter det en klaff, som styrer varm/kald luft. Hvis det ikke kjennes ut som du drar på denne, så er det nok en klips eller wire som har hoppet av :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det som er merkelig er at nå fungerer den plutselig igjen.. Så spørs om det er wiren bak dekslet som sitter løst eller no.. så får vel ut med steron å se der en gang.. Takk for gode tips:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.