#1 Skrevet Mai 19, 2006 Hei! Jeg har laget en film fra Nordmøre Gatebilklubb sitt treff på Lånke nå i april 2006. Her er et bilde av en subaruuu: Videon er her: ngk-lanke-april-2006-divx.avi (200 mb DIVX VIDEO!) Høyre og LAGRE MÅL SOM og last ned Kommentarer mottas med glede Ja jeg mobber de som drifter... haha men jeg har rasa selv så jeg ekke no bedre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 19, 2006 Bra film som vanlig ja. Fresk satsing av Audin "svarte coupen". 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 19, 2006 bra film. Kult at du fikk med feilberegningene til han som ikke klarte sladden helt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 20, 2006 Bra film Tor Morten Men er det bare meg, eller er Lånke-banen ganske "ujevn" å kjøre på sammenlignet med andre baner? Ikke det at jeg har noen erfaring med kjøring på bane, men sammenlignet med hva jeg har sett fra andre baner, så virker Lånke så "humpete og ekkel" å kjøre på 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 20, 2006 Morsom filming. Særdeles ujevn bane. Har ikke sett makan, siden bilcross på Starmoen. Bilcross... Kansje det har noe med "tæla hiv" å gjøre? Uansett, så ser den fæl ut. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 20, 2006 Morsom filming. Særdeles ujevn bane. Har ikke sett makan, siden bilcross på Starmoen. Bilcross...Kansje det har noe med "tæla hiv" å gjøre? Uansett, så ser den fæl ut. Ja banen er humpete og fæl. Men den er vel bedre enn å ikke kjøre på bane? Trøndere har ikke så mange alternativ nærme... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 21, 2006 Ja banen er humpete og fæl.Men den er vel bedre enn å ikke kjøre på bane? Trøndere har ikke så mange alternativ nærme... Det blir alternativ nå da det er satt i gang bygging av asfaltbane ved Frøya kystflyplass. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 21, 2006 Er "Black Beauty" medlem og evt. har profil på hovedsidene? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 21, 2006 Må si det var frisk kjøring av div Volvoer der!! Flott film forresten... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...