Anbefalte innlegg

Fått litt info fra gatebil i dag. Vi har fått reservert nesten 80 plasser med folk som er påmeldt i regi av klubben. Fin blanding som jeg tror vil gjendspeile klubben bra,

Kopi fra gatebil sitt brev:

Nå er det ikke lenge før Gatebil går av stabelen. Vi har gjort en del endringer foran årets sesong, med tanke på å bedre servicen og forutsigbarheten for publikum, ikke minst for de som vil stille ut bilen sin eller prøve den på banen.

Vi håper dere som klubb får vist dere frem på en god måte. Gatebil vil se etter klubber som gjør litt ekstra når de er på treff, og belønne disse med bedre eksponering og fasiliteter på fremtidige treff. Det er både til deres og Gatebils beste å profilere bilmiljøet på en positiv og entusiastisk måte.

Som klubb håper vi at dere disponerer plassene vi har merket av til dere på best mulig måte. Rydd opp søppel ( sekker fås av vakter ) Og still opp bilene slik at andre kan beundre de.

Det blir av sikkretsmessige grunner ikke tillatt og grille på treffområdet. Vi henstiller også at dere unngår å sette opp "partytelt" da vi har hatt skader på biler når disse velter.

Er det mer info dere trenger, kan dere få dette på mail :

espen@gatebil.no

hja@gatebil.no

Vel møtt på Våler.

Jeg står som kontaktperson for klubben og vil være der fra Torsdag kveld og utover helgen. Jeg kan kontaktes på 91 64 16 86 hvis det skulle være noe. Jeg får liste på hvilke biler som er plukket ut over helgen tenker jeg. Dere som har fått plasser vet hvem dere er. ( fått innkjøringskort i posten ) For andre spørsmål . om det er ledige plasser, ikke fått innkjøringskort osv anbefaller jeg å kontakte gatebil. Fint hvis så mange som mulig parkere sammen med klubben så vi får en fin stand og kan vise folk at vi er en flott klubb med mange flotte biler. Husk også at er viktig så lenge vi står sammen som en klubb at vi tar hensyn og oppfører oss eksemplarisk slik at ikke en hel klubb får problemer for at noen få ødlegger. Regler for fest, fyll, bråk og grisekjøring på treff området er meget strenge på gatebil i år og medfølger utvisning fra treffet.

Mvh

Tor Alfred Grøndahl

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

vi meldte oss på før klubben var registrert, men vi kan godt parkere med klubben. Gjeld dette kun utstilling, eller også rene banebiler og trekkbil?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

vi meldte oss på før klubben var registrert, men vi kan godt parkere med klubben. Gjeld dette kun utstilling, eller også rene banebiler og trekkbil?

plassene er til klubben og vi kan ha både utstillingsbiler og banebiler, dere vil nok bli hendvist til egene plasser når dere kommer men blir det ledig kan dere komme stå med retsen av klubben .

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jøss fikk vi 80 plasser, det var jo meget bra da. Kommer snikende på fredags formidagen her. Er det fler som skal opp fra oslo/omegn rundt de tider?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

var hvertfall 80 biler som er registrert på klubben. er jo ikke alle som skal stå med klubben. tipper r4r og s2 imsa og noen flere skal stå på stands eller i depoet for banekjøring men der er registrert som klubb biler

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjøre ilag Petter, vi ringes på Torsdag, avtale kjøringa.

Blir Konge med Bobil med DVD og Flatskjerm iår..., lei av og ligge i bil og kalde telt.....

Nå får vi jo kjøling på pilsen og....: rock :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg skal oppover på lørdag, 6-7 tiden om morran ! sammen med noen andre, bare å slenge seg på!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg skal også oppover lørdag morgen. Jeg skal plukke opp Biffen ved Frogner kirke 06.15.

Vi kunne jo møttes på Statoil Furuset og slått følge derfra eller noe? 06.30 for eksempel?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tar muligens turen på lørdag, om været og andre ting tillater det.. :)

Blir i tilfelle stående med klubben..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.