#1 Skrevet Mai 19, 2006 Noen som har prøvd dette? Og hvilken hovedbremsesylinder kan brukes? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 21, 2006 Ingen som har prøvd noe lignende da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 21, 2006 Hvilke sadler hadde du tenkt å bruke da? Hverken Audi eller G60 passer på Golf I 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 21, 2006 Noen som har prøvd dette?Og hvilken hovedbremsesylinder kan brukes? Det er vel et slikt oppsett du tenker på. http://www.cwstuning.com/gallery/past-projects/rabvr6frbrake MMP sine adapter plater Det er ennå større stempel på Girling 60 calipererne enn orginal og Girling 54 (256mm og Golf G60 caliperen) så du trenger minimum 22.2mm masterpumpen men helst 23.XXmm pumpen. Problemet med det oppsettet er vekten av caliperene og størrelsen på de. De bygger en de utover noe som reduserer antall felger som passer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 22, 2006 Ja var tenkt å gå for de brakettene der,som ligger til salgs på ebay... Syns å huske jeg har lest på Vortex forumet at det skal være plass til BBS RM felgene når man bruker Girling 60 caliperne...Ikke helt 100% sikker på dette Fant noe fra Coupe Quattro: 4A0 611 021 Tandem hovedbremsesylinder 23,81 mm Girling v.styrt AAH,ABC Kan man eventuelt bruke denne? Stod ikke noe om ABS eller servostyring... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 22, 2006 Jeg er ikke helt sikker på detaljene, men en kamerat av meg som kjører rally har G50 skiver på Golfen sin. Det er en Golf 1. Jeg er ikke sikker på hvilke kalippere han bruker men kan spørre han om det er intresant. Det bremser noe helt sykt da. Var kartleser for han og da knakk bærearmen i en nedbremsing 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 22, 2006 Jeg er ikke helt sikker på detaljene, men en kamerat av meg som kjører rally har G50 skiver på Golfen sin. Det er en Golf 1. Jeg er ikke sikker på hvilke kalippere han bruker men kan spørre han om det er intresant. Det bremser noe helt sykt da. Var kartleser for han og da knakk bærearmen i en nedbremsing Hmmm Ja hør med ham hva han har brukt...Detaljert 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 31, 2006 Da fikk jeg svar på mailen jeg sendte til han jeg kjenner som har gjort dette og svaret var som følger : Hei Det er minst to måter og montere G60 bremser på. 1. montere ny skive på original spindel, en må lage en adapter til calipperen får og flyttet den lengre ut. 2. Montere spindelen fra en G60 med skive og calipper. For og få dette til og passe må du bruke Golf 2 fjærbein og nedre bære kule (de er kraftigere). Syrestagene blir også for korte jeg fant eneled fra Porsche 928 som jeg kunne skjøte på Du kan sikkert bruke original master. Hvis pedalen blir svampete prøve en master med 22 mm stempel. Jeg har fjærbein / calipper som er tilpasset 254 mm skive fra Golf 2 16V til salgs. Fjær beina er bygde om til 52mm fjær, en kan juster høyden på bilen enkelt med og skru fjæra opp og ned. Dette er da det han kjører med i rally (gruppe 9) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 31, 2006 Da fikk jeg svar på mailen jeg sendte til han jeg kjenner som har gjort dette og svaret var som følger : Dette er da det han kjører med i rally (gruppe 9) Takker for svar! Dette var et skritt i riktig retning... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mai 31, 2006 dette er vel også en mulighet Dette får du TÜV på http://www.vwtuningsalzmann.de/SeitePolo13.htm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mai 31, 2006 dette er vel også en mulighet Dette får du TÜV på http://www.vwtuningsalzmann.de/SeitePolo13.htm Takktakk!! : ja : Har de forresten en mail-adresse jeg kan nå dem på? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mai 31, 2006 Ing.salzmann (krøllalfa) gmx.de 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...