#1 Skrevet Mai 19, 2006 har kjøpt noe av en fyr i ålesund og bare fått en liten del av det jeg har betalt for, Fyrer svarer ikke på hverken mobil, sms eller msn lengre. over 3 uker siden sist jeg fikk tak i ham.. er jo en del penger det er snakk om her.. Noen som bor i nærheten av 6004 Ålesund og som vet hvem en Rune Stokkeland er? Om noen kjenner fyren be han ta kontakt, FÅr jeg ikke tak i ham er anmeldelse neste. Om noen har noe interresant info om han så send det gjerne på en pm. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 26, 2006 Hvordan gikk det med dette ?? Fikk tak i fyren og han skrev til meg i en pm på et annet forum at manglende deler skulle sendes på mandag som var,så delene burde være like rundt hjørnet.....HVIS han pratet sant da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 26, 2006 Fikk en sms av han på mandagen at han skulle sende det på tirsdag og sende sporingsnr på pakkene da.. Men tirsdagen gikk og ingen sms kom, ikke svarte han heller.. Så siden ikke noe er kommet og jeg ikke får fått i fyren regner jeg dette som tapt.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 26, 2006 Visst du vet hvem dette er pål!så bør nå vi klubbmedlemmer hjelpe hverandre.kanskje avlegge et "besøk" etter et pizzamøte f.eks 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 26, 2006 Visst du vet hvem dette er pål!så bør nå vi klubbmedlemmer hjelpe hverandre.kanskje avlegge et "besøk" etter et pizzamøte f.eksHan som kjørte rundt i den kvite toer Golfen som stod RMS Racing bake på.....jobba på et bilfirma i Breivika. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 27, 2006 ER faktisk drit lei hele greien nå... Fyren tar aldri kontakt og jeg får heller ingen deler eller penger tilbake.. SÅ mandagen får jeg heller ta en prat med onkel politi., selv om jeg ikke akkurat tror at dette hjelper noe særlig på... men kjekt å ha gjort det.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 27, 2006 går jo vel alltids ann å ta seg en tur på besøk.. politiet er no vel som å sende et brev til han at du har gitt opp heile greia 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 28, 2006 Ej blir hvertfall me på den......Det er folk på det forumet som veit ka fyr det er,ej blir hvertfall med etter ett evt pizzamøte... Er ikke det en 1.8T motor det er snakk om? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 28, 2006 Ej blir hvertfall me på den......Det er folk på det forumet som veit ka fyr det er,ej blir hvertfall med etter ett evt pizzamøte...Er ikke det en 1.8T motor det er snakk om? 1.8T motor som har stått i en kvit toer Golf........ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mai 28, 2006 "På med boksehanskane då" ayay.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mai 28, 2006 tenker vi stopper dette her.. Er ikke intreresert i en lynsjegjeng. Satser på at dette ordner seg.. Var forferdelig lei her men etter noen timer i garasjen ble lysten på å få dette ferdig større enn noen sinne.. Men fikk svar på det jeg ville i denne tråden så om noen vil stenge den gjør gjerne det. Takk for hjelpen folkens. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mai 28, 2006 Handel er no handel.. ska no få ting man har betalt for Fått kontakt med han da?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mai 10, 2007 http://aalesund-gatebilklubb.no/forum/viewtopic.php?t=4196&highlight= Nå er motorn til salgs igjen!!!!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Mai 10, 2007 http://aalesund-gatebilklubb.no/forum/viewtopic.php?t=4196&highlight= Nå er motorn til salgs igjen!!!!!! Anbefaler å ikke forskuddsbetale 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Mai 11, 2007 Så vidt jeg vet jobber han på GMG i Breivika, du når han sikkert der i arbeidstia. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Mai 11, 2007 Så vidt jeg vet jobber han på GMG i Breivika, du når han sikkert der i arbeidstia. SAken er opp og avgjort for min del. så egentlig kan denne tråden slettes, jeg fikk pengene mine tilbake og han fikk motoren sin tilbake og det er denne som nå er til salgs igjen. Alle kan ha sin porsjon uflaks og jeg fikk tilbake pengene mine og en god forklaring på hvorfor ting ble som det ble, så saken er helt ferdig fra min side. Ønsker fyren lykke til videre også. Det som er til salgs nå er bare blokk og topp, ikke noe mere, går sikkert for markeds pris, så om det er noen som trenger en delemotor så er nok denne et bra kjøp. Burde jo absolutt ha skrevet dette tidliger så ikke fyren får mere pes enn nødvendig når saken er avgjort for lenge siden, Takker alle for hjelpen. gikk bra til slutt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...