Erfaring med montering av S4 nedre grill på S-line fanger?

Anbefalte innlegg

Noen som har montert S4 nedre grill på en S-line frontfanger før?

 

Har nettopp fått montert S-line eksteriør på bilen min og trenger hjelp med å få modda på S4 grillen min.

 

Om noen kunne gitt meg noen nyttige tips eller en form for fremgangsmåte for modding, så er jeg kjempe takknemlig :)

 

Takker

 

Jens

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

må skjære... skal gjøre det snart med min bil.. har s4 black nedre grill liggene...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Inge Opland og Andreas Skotner har montert S4 nedre grill i S-Line fanger.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som vet om denne grillen må limes og skrus på? Eller bare en av delene? Eller hvordan man i det hele tatt får denne til å sitte?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du må skjære av clipsene som sitter på grillen fra før. Derav må du skjære ned kanten bak grillen så den ikke blir så dyp. Derav må du bare tilpasse den så den passer inn i "hullet" i fangeren. Skru den så fast med to sorte skruer fra innsiden av grillen.

 

1331.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du må skjære av clipsene som sitter på grillen fra før. Derav må du skjære ned kanten bak grillen så den ikke blir så dyp. Derav må du bare tilpasse den så den passer inn i "hullet" i fangeren. Skru den så fast med to sorte skruer fra innsiden av grillen.

 

1331.jpg

 

Takker Andreas..

 

Har også hørt med Inge. Han er snill nok til å hjelpe meg med montering :) Det var like før jeg begynte å skjære selv, men bra Inge kom på banen for ellers hadde dette sikkert gått "skjevt" for seg..

 

Mvh

 

Jens

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.