Trondheim: Streetmeet 27. Mai

Anbefalte innlegg

Ser ut som det blir duket for ett streetmeet på Piren den 27. Mai.

Går en tråd om det på bilforumet.

 

Så må vel nedom en tur og ta en titt da sikkert :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Enorm respons ja :)

 

Bilen min er nå kjørbar igjen også, så sklir nå som sagt innom en tur på Lørdagen, så fremt været blir brukanes :) Noen andre?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg skal.men ikke med egen bil..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får se om jeg tar meg en tur. Når begynder/slutter dette da? Jobber til klokka 4 shø.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får se om jeg tar meg en tur. Når begynder/slutter dette da? Jobber til klokka 4 shø.

 

Er vel sagt at folket skal begynne og samle seg rundt ett :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Typisk nok er jeg bortreist nå i helgen, hadde det ikke vært for det skulle jeg nok ha møtt opp. Virker som det er bra respons rundtomkring, men oppmøtet avhenger vel litt av været vil jeg tro..:) Kanskje mulig å ta med seg lokallags-banneren dit? Virket som flere andre klubber skulle gjøre det..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Typisk nok er jeg bortreist nå i helgen, hadde det ikke vært for det skulle jeg nok ha møtt opp. Virker som det er bra respons rundtomkring, men oppmøtet avhenger vel litt av været vil jeg tro..:) Kanskje mulig å ta med seg lokallags-banneren dit? Virket som flere andre klubber skulle gjøre det..

Tror ikke vi har fått vår enda.. Jeg stikker innover ganske snart i hvert fall :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var der i halv tre tida, var ikke helt de voldsomme greiene da.. :P

Tipper tidspunktet var litt dårlig, men været var knall :)

 

Så en 200 og en rød A4, ellers var det dårlig med VAG :]

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.