#1 Skrevet Mai 20, 2006 Har søkt litt rundt men ble ikke klok av det. Har funnet ut at shell er tingen på bakdiffen. Men det jeg lurer på er olje til motoren. Ser etter en som ikke er så tjukk og kan brukes litt utover vinteren samtidige før jeg bytter til en vinterolje. Samtidig er det vel noen som vet volumet på oljen til motoren og bak diffen samt girkassen, som er en 6 trinn mauell.. Takker for svar.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 20, 2006 sjekk Oljeguiden hos http://www.oljelageret.no:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 20, 2006 Det var mye varer der men det var nesten ingen beskrivelse av egenskaper eller forklaringer.Fant en motorolje der det sto bruksområde. Eller har ikke jeg fått opp hele siden?.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 20, 2006 Det var mye varer der men det var nesten ingen beskrivelse av egenskaper eller forklaringer.Fant en motorolje der det sto bruksområde. Eller har ikke jeg fått opp hele siden?.. Trykk HER oljeguiden, trykk på personbilemblemet velg din bil, modell, årgang, og du får opp anbefaling av alt du spør om, mengde, osv. Dette er samarbeidspartner på olje til VAG, så de bør ha peiling. Håper du finner frem. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 20, 2006 No problemo... takker og bukker 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...