#26 Skrevet Juni 5, 2006 Då vil eg og takka for ei super helg me møkje fine bilar å masse kjekke folk! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Juni 5, 2006 Kanonhelg, veldig mye myer og folk en del nytt faktisk som jeg ikke hadde sett før, ' Gratulere til Vidar som drog avgårde med første plass i Polo klassen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Juni 5, 2006 ja var en bra helg, men blir nok noe skruing på 200 etter banekjøringen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Juni 5, 2006 Ja dette var ei kjempehelg! kult at så mange fra lokallaget tok turen!! te neste år må me kjøra litt tidligare på fredagen trur eg, så me e framme i litt vetige tid 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Juni 6, 2006 Va ein kjekk tur, rs2`n brukte 0,97 på milå bort, men va litt tøste på veien him, 1,67 liter på milå, men dra t sies så spreke an blei itte eg fekk letta an med 2,2 tonn, så turen ifrå vats t stavanger gikk ganske fort 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet Juni 6, 2006 Va ein kjekk tur, rs2`n brukte 0,97 på milå bort, men va litt tøste på veien him, 1,67 liter på milå, men dra t sies så spreke an blei itte eg fekk letta an med 2,2 tonn, så turen ifrå vats t stavanger gikk ganske fort hehe, må ikkje glømma at de e heilt normalt at rs2 bruke 1,7 på milå, når du kjøre fiint hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...