#1 Skrevet Mai 20, 2006 Er en liten tur hjemmom fra sykehuset. Jeg fikk min andre sønn i dag: rock :: rock :: rock : edit: (eller rettere sagt min kone fikk vår sønn i dag) En liten pjokk med "Audi-ringer" i ansiktet (visstnok etter en slags tang:skummelt: ) Nå venter mange gleder (og ennå mindre tid til Jetta'n). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 20, 2006 GRATTIS!!!! : rb : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 20, 2006 Grattis! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 20, 2006 Gratulerer så mye Ole Martin!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 20, 2006 Grattis så mye: rb : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 20, 2006 gratulere så mye. hva ble spekka på denna da?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 21, 2006 Gratulere så mye ,men husk at en er som ingen og to er som ti hehe:rolleye: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 21, 2006 Gratulerer så mye og velkommen etter... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 21, 2006 Gratulerer. Det var moro. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mai 21, 2006 først og fremst: hjertelig takk alle sammen gratulere så mye. hva ble spekka på denna da?? poden veide 3460 og var 49 lang. Blir nok en liten "racer" dette, han kom ut 1 time etter vi dro hjemmefra!! Hadde det vært den vanlige køen hadde jeg garantert blitt jordmor bak i Landcruiseren... Gratulere så mye ,men husk at en er som ingen og to er som ti hehe den har jeg hørt noen ganger nå ja *luresegselv*men det blir nok sikkert ikke sånn hos oss... Han heter forresten Nicolay 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mai 21, 2006 Gratulerer masse Ole - Martin!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...