#1 Skrevet Mai 20, 2006 går det å bruke ET 35 felger på bil med ET 45? mulig jeg er helt på jordet her.. har ikke peiling på akkurat dette.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 20, 2006 hvis det er plass er det ikke noe problem. hjulet kommer bare 10mm lenger ut. Men det er vel for mye for at det blir godkjent.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 20, 2006 hvis det er plass er det ikke noe problem. hjulet kommer bare 10mm lenger ut. Men det er vel for mye for at det blir godkjent.. DOH.. jaja.. får bare leite videre etter et45 felger da.. noen som har noen billige fine liggende? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 20, 2006 I følge forskriftene har du maks lov til å forandre sporvidden 15mm, dvs: 7,5 mm på hver side. Så hvis ET 45 er originalt kan du gå ned til ET 38 og forsatt være innenfor. Men jeg kjenner en med A4 (B5) som kjøre ET 30 og 19" der ET 45 er originalt. Så det kommer jo alt ann på hva slags bil du har og om det er plass. Ingenting i veien å kjøre med lavere innpress men du får det ikke godkjent (med mindre det er TUV papirer med da) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 20, 2006 jeg kjører et35 på min(orginalt et45). er ikke værre enn å bytte før evt. kontroll:) å det er ikke ofte 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 20, 2006 Kjør på ET35. Ser mye bedre ut enn ET45. Ingen vil noengang klage over det på noen godkjennning uansett, avviket er alt for lite til at noen legger merke til det.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 20, 2006 Det går fint å bruke et35-38 på bilen din. Se etter felger fra VW de bruker et35-38 fram til midten 90 tallet (gidder ikke å sjekke nøyaktig). Det finnes en oversikt med boltsirkel og et osv i en tråd her på forumet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 21, 2006 er da på en audi 80 1983 modell.. tusen takk for hjelpen folkens.. nå må jeg bare få respons fra vedkomne her på forumet som har de felgene jeg vil ha:rolleye: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 21, 2006 Jeg har Et på 45 på bilen, felgene er 35 Ingen problem og få det godkjent når du har tuv papirer på det. Dette kan evt levrandøren hjelpe deg med. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mai 21, 2006 vel, hvilken leverandør må jeg snakke med da? skal kjøpe felgene av privatperson 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mai 21, 2006 Leverandøren av det felgmerke. Jeg var hos forhandleren og han fikk det fakset fra produsenten mens jeg venta. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mai 21, 2006 ok.. er snakk om RH CUP replica felger.. hvor finnes en leverandør av de felgene i bergen? noen som vet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...