#1 Skrevet Mai 20, 2006 Hvem forhandler dette? Eller er de noen her som har H&R 10/2000 29861 va senke fjører til s4 93 mod? Sko hatt kopi eller fått kjøpt ein kopi, slik eg får de inn i vognkorte HASTER!!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 20, 2006 http://www.autopower.no/ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 20, 2006 Viss eg ringer dei å oppgir nummere på fjørene, får eg sendt tuv over på faks da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 20, 2006 Hvis du går inn på H&R sine web-sider og inn på product/approval search: Tast inn delenummeret og vips kommer TUV-godkjenningen for settet ditt opp i pdf-format. Skriv det ut og så er saken løst http://www.h-r.com/index.php 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 20, 2006 Fekk de ikke til På fjørene sto de H&R 10/2000 29 861 va 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 20, 2006 Ta de siste nr uten bokstaver: 29861 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 20, 2006 Jeg kan sende den på mail til deg hvis du ikke får det til 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 20, 2006 ja takk mail: rudisalmonsen27@hotmail.com 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 20, 2006 Sendt nå..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mai 20, 2006 er det mulig å gjøre det samme med et sett fra B&G? (kjøpt ¨på eiker) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mai 20, 2006 er det mulig å gjøre det samme med et sett fra B&G? (kjøpt ¨på eiker) Hvis dette er fra USA, så er det vel annen godkjenning som gjelder... ikke vet jeg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mai 20, 2006 Jeg kjøpte fjærer på eiker, kom med tüv.. Fikk dem for et par dager siden! Men på papirene står det Lesjöfors.. Eska står det B&G.. Men er vel ikke alle settene der det følger med da! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mai 21, 2006 fikk ikke sendt mailen, ble noe feil her.Prøver her i stedet 29861[1].pdf 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Mai 21, 2006 Tusen takk for hjelpa 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Juni 1, 2006 Hvordan er høyden på bilen din med dette senkesettet, min er ca 2cm høyere bak en foran og jeg har H&R senkesett??? Marius 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...