alarm som sender tekstmelding?

Anbefalte innlegg

Noen som vet om det finnes bilalarmer som sender tekstmelding istedenfor å hyle?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du kan få en modul til Defa som ringer, om den sender sms eller faktisk ringer telefonen din vet jeg ikke. Denne kan brukes to veier, du kan også bruke den til å starte motor/kupevarmer fra mobilen, står det i teksten. Kule greier!

 

http://www.defa.com/alarm4.php3?aid=532&lang=3&ndid=

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den virka jo som et bra ekstra sikkerhets valg da.. litt dyr men helt genialt da :) Men litt OT her nå: Har litt lyst på og bytte ut den røde diode lampa som er på alarmen til til f.eks denne (Led) Men vil da alarmskrekken (hvis man kan kalle det det ... forsvinne?? altså at Tyver tror det er bare noe jukse alarm?? Noen meninger om dette? Beklager OT

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette hadde jeg jo allerede i 99 når jeg hadde "my toy" audi a4'n

Fikk teksmeldinger om at alarmen hadde gått og om det var sensor eller sabotasje mot alarmen som var problemet.

Dette gikk på guard-system sitt utstyr

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den virka jo som et bra ekstra sikkerhets valg da.. litt dyr men helt genialt da :) Men litt OT her nå: Har litt lyst på og bytte ut den røde diode lampa som er på alarmen til til f.eks denne (Led) Men vil da alarmskrekken (hvis man kan kalle det det ... forsvinne?? altså at Tyver tror det er bare noe jukse alarm?? Noen meninger om dette? Beklager OT
Svare på OT: Jeg skiftet fra rød til blå på min bil i fjor, har ikke hatt noen innbrudd eller forsøk for det. BTW: Den saken var dyr, du kan dele indikatoren fra DEFA og sette inn/lodde inn LED selv. Blå LED får du kjøpt for en femmer hos Clas Ohlsson eller ELFA.

 

bl1.gif

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.