#1 Skrevet Mai 21, 2006 Når jeg kjører rolig og ligger stabilt på et turtall f.eks 2000 så så kommer det en slags lyd fra motor et sted.. høres ut som hvining. med en gang jeg trykker inn gassen littegrann for svak akeselerasjon så forsvinner lyden men kommer tilbake jeg ligger stabilt på en hastighet.. hva kan det være? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 21, 2006 Når jeg kjører rolig og ligger stabilt på et turtall f.eks 2000 så så kommer det en slags lyd fra motor et sted.. høres ut som hvining.med en gang jeg trykker inn gassen littegrann for svak akeselerasjon så forsvinner lyden men kommer tilbake jeg ligger stabilt på en hastighet.. hva kan det være? Sjekk viftereimstrammeren din,mulig denne kan hvine når lageret er gåent. Prøv å få noen til å ruse bilen opp til 2000rpm men du står å lytter i motorrommet,da klarer du som regel og lokalisere lyden i hvertfall. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 22, 2006 hører ingenting på tomgang.. tar også litt tid før denne lyden kommer. det høres ut som den kommer fra høyre side. kan det være driverk eller hjullager? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...