Senkesett Touran, hva er lurt og hvor mye koster det?

Anbefalte innlegg

Er det noen her som har noen erfaring med å senke en touran?, kunne tenkt meg og lagt min litt lenger ned mot bakken... noen som vet om gode priser på senkefjærer, og hvor mye det vil koste og montere det?

Hvor mye bør man egentlig senke før bilen tar nedi overalt?

 

takk for svar

 

Mvh. Frank Roger Los

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Heisann!!

 

På min Touran kjører jeg H&R 40mm. Synes bilen ser bra ut med denne senken sammen med 18". Hadde vært konge med 20mm senk til, men da hadde den subba nedi ovaeralt. Spesielt på vinteren.

 

Jeg betalte 1800,- for mitt sett på Møller, men Power-Zone er importør på disse så snakk med dem evnt. Senkefjærer med kvalitet ligger på 1500-3000,- vil jeg tippe.

 

Når det gjelder å sette de på så er vel det en 3 timers jobb sånn ca. Så er det bare å regne timepris på det aktuelle verkstedet. 4-hjulskontroll kommer itillegg. Den kontrollen har jeg fått inntrykk av at varierer noe fælt i pris, så ta noen tlf å sjekk pris.

 

Ellers lykke til med senken... Alle Touraner burde vært senket litt da de er alt for høye, selv med sportsunderstellet.....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.