Større dynamo til NG 2,3e

Anbefalte innlegg

Hvor kan jeg få tak i større dynamo til cabrioleten..?

Det er en NG 2,3E -92

Hvor mange ampere er dem orginale? Og hvor mange ampere bør en ha ved tanke på bilstereo å sånt?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Din orginale er enten 90 eller 110, du må nesten bare se på merket på dynamoen hva som står der for å vite sikkert.

Din bil og også andre NF og NG 2.3 motorer er levert med 90 eller 110 amp dynamo, så det er bare å lete på huggern etter audi 80 2.3 eller 100 2.3 og se om du finner noe. 100'er med klima er i alle fall levert med 110 ampere utgaven.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

fant ut at den jeg har er på 90A.. men hvor finner jeg tak i noe som er større?

Skal vertfall ikke på høggeren å lete.. det er den 3'dje dynamoen som har gått til helvette nå... alle ble kjøpt brukt....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

fant ut at den jeg har er på 90A.. men hvor finner jeg tak i noe som er større?

Skal vertfall ikke på høggeren å lete.. det er den 3'dje dynamoen som har gått til helvette nå... alle ble kjøpt brukt....

Jøss.... Har dem virkelig røket, eller er det bare regulatoren? Pleier ikke å være dynamon som ryker... : klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jøss.... Har dem virkelig røket, eller er det bare regulatoren? Pleier ikke å være dynamon som ryker... : klø :

fulgte med en ekstra når jeg kjøpte bilen...

Når den første begynte å lage styggelyder, så byttet jeg til den andre jeg hadde.. Så begynnte denne også å lage lyder etter en stund, så kjøpte jeg en annen brukt en som jeg byttet, og nå pluttselig så sluttet den å lade (tror jeg) sluttet pluttselig å lade, gikk over til å bruke opp batteriet, og nå er hele bilen død...

Sendte den inn på møller i dag (forsikringssak på en bakfanger og div.)

Så jeg spurte om den kunne se på det, om d var dynamoen eller hva.. Og det kunne dem gjøre...

så i daqg kjører jeg leiebil.. en splitter ny golf rullet 900km :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.