#1 Skrevet Mai 21, 2006 Hvor kan jeg få tak i større dynamo til cabrioleten..? Det er en NG 2,3E -92 Hvor mange ampere er dem orginale? Og hvor mange ampere bør en ha ved tanke på bilstereo å sånt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 21, 2006 Din orginale er enten 90 eller 110, du må nesten bare se på merket på dynamoen hva som står der for å vite sikkert. Din bil og også andre NF og NG 2.3 motorer er levert med 90 eller 110 amp dynamo, så det er bare å lete på huggern etter audi 80 2.3 eller 100 2.3 og se om du finner noe. 100'er med klima er i alle fall levert med 110 ampere utgaven. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 21, 2006 fant ut at den jeg har er på 90A.. men hvor finner jeg tak i noe som er større? Skal vertfall ikke på høggeren å lete.. det er den 3'dje dynamoen som har gått til helvette nå... alle ble kjøpt brukt.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 21, 2006 fant ut at den jeg har er på 90A.. men hvor finner jeg tak i noe som er større? Skal vertfall ikke på høggeren å lete.. det er den 3'dje dynamoen som har gått til helvette nå... alle ble kjøpt brukt.... Jøss.... Har dem virkelig røket, eller er det bare regulatoren? Pleier ikke å være dynamon som ryker... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 22, 2006 Jøss.... Har dem virkelig røket, eller er det bare regulatoren? Pleier ikke å være dynamon som ryker... fulgte med en ekstra når jeg kjøpte bilen... Når den første begynte å lage styggelyder, så byttet jeg til den andre jeg hadde.. Så begynnte denne også å lage lyder etter en stund, så kjøpte jeg en annen brukt en som jeg byttet, og nå pluttselig så sluttet den å lade (tror jeg) sluttet pluttselig å lade, gikk over til å bruke opp batteriet, og nå er hele bilen død... Sendte den inn på møller i dag (forsikringssak på en bakfanger og div.) Så jeg spurte om den kunne se på det, om d var dynamoen eller hva.. Og det kunne dem gjøre... så i daqg kjører jeg leiebil.. en splitter ny golf rullet 900km 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...