#1 Skrevet Mai 21, 2006 Flere og flere Audi-forum rundt om i verden faller tilbake på at dette er slik den nye Audi A4 blir seende ut. Sedan kommer sent 2007 og Avant i 2008. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 21, 2006 Den der syns eg var tøff! Såg kanskje litt sammentrykt ut då men (spesielt på første bildet)... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 21, 2006 Er ikke dette den nye A7'en da ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 22, 2006 Synes denne ser veldig bra ut jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 18, 2007 Denne var heftig nice. Må ha en sånn. Jeg tar to, takk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 18, 2007 Ligna veeeldig på A6-en på det første bildet. Bildet er vel redigert med photoshop, da det er snappet fronten fra en A6? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 18, 2007 Syns den var lik den nye 5 serien til bmw, men pen bil, ingen tvil om det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 18, 2007 Fy f..., den var bare kongelig.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Januar 18, 2007 Lignet veldig på A6 ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Januar 18, 2007 kommer de nye audiene med midtmontert motor? leste noe om at motoren ble flyttet 15cm bakover eller noe slikt. diff og girkasse skulle bytte plass og greier. =) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Januar 18, 2007 kommer de nye audiene med midtmontert motor? leste noe om at motoren ble flyttet 15cm bakover eller noe slikt. diff og girkasse skulle bytte plass og greier. =) Motoren må flyttes 2 meter bakover og ikke 15 cm hvis den skal bli midtmontert. =) Du tenker kanskje på tverrstillt i steden for dagens langsmonterte? Det er nok en mulighet for at nye A4 kommer med tverrstillt motor, siden den nye Passaten har fått det. De kommer kanskje til å benytte samme plattform, og i såfall er mulighetene store. A6 som er forholdsvis ny modell har gode gammle langsgående. Fordelene med tverrstillt, er at da kommer endelig DSG på A4, ulempen er at quattro forsvinner, og det blir Haldex som A3/TT blir alternativet. Men etter å sett test i Sport Auto, er det ikke sikkert det gjør noe =( 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Januar 18, 2007 ja du har helt sikkert rett =) stod noe om at overhenget ble en del mindre og at jeremy clarkson ikke lenger kan vitse med at motoren står foran lyktene 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Januar 18, 2007 ja du har helt sikkert rett =)stod noe om at overhenget ble en del mindre og at jeremy clarkson ikke lenger kan vitse med at motoren står foran lyktene med tverrstillt motor, kan nok motoren trekkes lenger bak, og en kan få bedre vektfordeling. Håper det hjelper mot understyring og J.C sitt hån der også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Januar 22, 2007 mener jeg har lest en plass at de skulle lage A5...det var vertfall de bildene der som lå der jeg leste det...men kul bil! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Januar 22, 2007 mener jeg har lest en plass at de skulle lage A5...det var vertfall de bildene der som lå der jeg leste det...men kul bil! A5 kommer dette året ja.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Januar 27, 2007 Fra Din Side:) http://www.dinside.no/php/art.php?id=366628 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Januar 27, 2007 Uansett om det er A4, A5 eller A7 så var den utrolig fet! Gleder meg til å se den i butikken, og da med den rette typebetegnelsen, hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...