#1 Skrevet Mai 21, 2006 får ikke fram bremsa til å ta noe,sitter stålspunnen slange hele veien,har luft mye. når bilen står stille uten at motorn går er pedalen hard og da tar bemsa foran,men når jeg starter motor og skal prøve å kjøre blir pedalen mjuk og låser bak hjule da jeg trår den helt i bunnen... noen som skjønner seg på detta? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 28, 2006 får ikke fram bremsa til å ta noe,sitter stålspunnen slange hele veien,har luft mye. når bilen står stille uten at motorn går er pedalen hard og da tar bemsa foran,men når jeg starter motor og skal prøve å kjøre blir pedalen mjuk og låser bak hjule da jeg trår den helt i bunnen... noen som skjønner seg på detta? Har nå gjort samme oppgradering av bremser som du. Har semme problem, går utifra at det er luft som er problemet.. Fant du noen løsning ? Tom Rune 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 29, 2006 Bruk lufttrykk på bremseveske beholder... Her er en som har laget noe DIY greier http://www.bmw-m.net/TechProc/bleeder.htm Men du trenger ikke mer en hjelp fra en kammerat med luftpistolen :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...