Defa Alarm sluttet og virke!!!

Anbefalte innlegg

Har en Defa Canbus alarm som plutselig bestemte seg for å slutte og virke.. jeg har tenkt tilbake på alt jeg har vært og kunne ha vært borti og det eneste jeg kan mene å være en mulighet var at jeg tok av minus polen til batteri..

Jeg har sjekket at det kommer strøm inn til alarmen så det er ok. Men denne er død.. har prøvd å skur tenning på og av x antall ganger men ingen lys i dioden..hmmmm Noen der ute som kan ha en formening om hva som er skjedd.. eller hva jeg skal gjøre?

BTW: så har jeg parkert bilen i en låst garasje.. sånn i tillfelle råttefelle :rolleye:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg hadde samme på en litt eldre bil jeg hadde... (kremt ikke vag) men her gikk den av i ny og ne også. der var det hovedenheten som var defekt grunnet funk etter vintern... min hadde fått litt fuktighet inni seg etter at jeg startet opp bilen på vintern og satt vifta på max varme...

dette kan noen som monterer disse finne ut av...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Min mors 94 Vento, som har en tidlig Defa Patriot (også fra 1994), har også hatt noen problemer med hovedenheten, pga fukt. På hennes bil har det bare vært at det ene blinklyset ble hengende på når alarmen ble tilkoblet. Jeg ville ikke utelukket fuktskader.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette kan jo være en mulighet..men tror ikke det gjelder min.. har sjekka alle pærer og lykter for ikke så lenge siden ( 1uke siden for å være nøyaktig). og selve boxen sitter på et sted som det overhode ikke komer noe fukt til .. men får stikke innom møller i morra.. siden det er di som monterte dette.. Legger ut her hva som blir resultatet.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da var alarmen i orden igjenn. det hele var at den hadde mistet kontakten med noen av ledningene.. dvs. at di som monterte den ikke hadde gjort en god nok jobb... Så da var den saken ute av verden : smil :

BTW: Moderator kan nå stenge denne tråden.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.