Unbrako på toppen av demper er rund

Anbefalte innlegg

ombrako på toppen av demper er rund noenb med ide håssen jeg skal få skrudd dritte av??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har tatt det med kompressor og muttertrekker tidligere.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har tatt det med kompressor og muttertrekker tidligere.

 

men viss jeg skal bytte dempera håssen er det å bare få delt demper på toppen da tru?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis demperen er gåen og skal skiftes, kan du holde igjen rundt stempelstangen. Men da ødelegger du demperen!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis demperen er gåen og skal skiftes, kan du holde igjen rundt stempelstangen. Men da ødelegger du demperen!

Ok demper dempera skal skiftes uansett men da går jeg får rørpumpetang å klemme til :P:P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

samme prblem med min gamle coupe en gang. 30sek. med vinkelsliper så er det løst! ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal du skifte ut demperene kan du også sveise på noe større som gjør at du kan holde igjen.

Skal du ikke ødelegge og pinnen stikker en del over mutteren kan du kutte vekk den umbrako-hule biten, lenger ned sliper du plat på to sider så du kan holde fast med en liten fastnøkkel.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.