#1 Skrevet Mai 21, 2006 noen som vet hvor man finner noe sånt? lysa mine har d ikke helt bra. hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 21, 2006 jeg har bentley boka, kan sikkert prøve å ta bilde av boka.. hvilken krets er det snakk om da ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 21, 2006 for det meste lysa da.. de slår seg ikke på når jeg skrur de på med bryteren. har bare parklys.. men når jeg holder lyshornet inne så lyser de.. så jeg må sitte å holde det inne om kvelden.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 21, 2006 Det er sannsynligvis lysbryteren din som har tatt kvelden, det hjelper ikke med noe koblingsskjema. Forsøk å bytte lysbryteren, tror nok det hjelper. Og når du har gjort det, så bør du montere releer til lysa, da slipper du dette problemet i fremtiden, pluss at du får bedre lys. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 21, 2006 er det ikke relee mellom der fra før? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 21, 2006 Nei, det er ikke noe rele på lysene, så vidt jeg vet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 21, 2006 kanskje derfor jeg ikke har funnet det da: klø : hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 22, 2006 Jeg har samme problem på min coupe.. kjøpte ny bryter som kosta 1800kr på møller.. det holdt et år så konka den å.. Så er en dårlig patent når det ikke er relee på frontlysa. Mest sannsynlig kan det komme av at jeg har 100W pærer i dem istedet for 55W som er orginalt.. next time.. egen bryter.. hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 22, 2006 har samme problemet selv. noen som vet hvordan jeg får lysbryter-delen av rattstammen? får av rattet og det øverste dekselet, men det nederste får jeg ikke av og finner ikke ut hvordan jeg skal få delt det fra rattstammen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mai 22, 2006 eg og hadde samme problem på min Coupe nylig Reise til nærmeste vrak å plukka av denne brytaren, kosta meg 400 kr.. kor lenge den helde er eit anna spm, men får jo 4,5 bryter for prisen av en ny, og kan vere heldig og finne en som funker evig Ligger ei slangeklemme liknande greier rundt rattstammen som held dette på plass, løys den og dra bryter og plastdeksel mot deg, så sitter du med brytaren i handa! sånn fungerte vertfall fint på min! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mai 22, 2006 takker for raskt svar skal testes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mai 22, 2006 Jeg har samme problem på min coupe.. kjøpte ny bryter som kosta 1800kr på møller.. det holdt et år så konka den å.. Så er en dårlig patent når det ikke er relee på frontlysa. Mest sannsynlig kan det komme av at jeg har 100W pærer i dem istedet for 55W som er orginalt.. next time.. egen bryter.. hehe 1800? Jeg betalte vel 900 kr for brytern på møller trondheim rundt juletider.. Hadde samma problemet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...