#1 Skrevet Mai 21, 2006 La bildene tale for seg... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 21, 2006 Chris Atkinson fra siste runden denne helga, så det på NRK i stad... Virka ikke som Petter var så veeeeeeeeeldig fornøyd... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 21, 2006 skjønner ikke att petter ikke bytter merk snart. han var ikke så veldig fornøyd på fredag når han ble intervjuet av eurosport, var helt på gråten, noe jeg skjønner sykt godt.. håper han heller vil tjene litt mindre til neste år, og heller kjøre citroen eller ford igjen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 21, 2006 Petter er vel bundet av kontrakt, men så vidt jeg husker så går vel den ut på slutten av dette året? Jeg tipper han blir å finne i noe annet enn Subaru i 2007. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 22, 2006 Petter er vel bundet av kontrakt, men så vidt jeg husker så går vel den ut på slutten av dette året? Jeg tipper han blir å finne i noe annet enn Subaru i 2007. Kunne ikke vært mere enig der,,, 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 22, 2006 skjønner ikke att petter ikke bytter merk snart. han var ikke så veldig fornøyd på fredag når han ble intervjuet av eurosport, var helt på gråten, noe jeg skjønner sykt godt.. håper han heller vil tjene litt mindre til neste år, og heller kjøre citroen eller ford igjen. Skal han kjøre citroen blir han vel 2. fører, å det er ikke aktuelt. men jeg håper han vurderer annet merke ja. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 22, 2006 Greit nok at han har hatt mye strul med bilen siden han ble verdensmester.. Men når skal han innrømme at det er 2 stk som er bedre sjåfører enn han i VM sirkuset ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 22, 2006 Greit nok at han har hatt mye strul med bilen siden han ble verdensmester..Men når skal han innrømme at det er 2 stk som er bedre sjåfører enn han i VM sirkuset ? Kan godt være at Grønholm og Loeb er bedre førere, men de har begge to bedre og ikke mist mere stabile biler enn Solberg. Hadde vært morsomt å sett Solberg i en Ford eller Citroen:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 22, 2006 Det er sant det..Men synes han har veeeldig mange unnskyldninger til tider også. Men er vel lett for å bli sånn når man har motgang.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mai 22, 2006 Tror Petter vil slite med å holde følge med Loeb uansett hvilket merke han kjører. Loeb er en vanvittig god rallykjører, mener jeg iallefall:tilber: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mai 22, 2006 Helt enig. loeb er rå,men er jo en hardbarka solberg fan. Tror nok det går mye utover på syken å når det er så mye problemer med bil og dekk: klø : Vært moro å sett han i annen bil til året det er helt sikkert:rolleye: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mai 22, 2006 Helt enig. loeb er rå,men er jo en hardbarka solberg fan. Tror nok det går mye utover på syken å når det er så mye problemer med bil og dekk: klø : Vært moro å sett han i annen bil til året det er helt sikkert:rolleye: Kan ikke bli mer enig,han skulle kjørt for Ford han nå. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mai 27, 2006 Synes petter er på høyde med både Loeb og Grønholm som rallysjåfør. Husk på att subarumotorene har en del mindre effekt. Noe som selvfølgelig betyr mye. Og alle feil + ett par-tre rett og slett uhell. Litt av grunnen til att han har satsa litt hardt noen ganger og punktert og slikt var vel for å ta igjen tapt tid pga effektsvak motor + feil. Hadde bare petter hatt en like driftssikker og like sterk bil som loeb og hatt samme dekk, da... Heia petter 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Mai 27, 2006 heia petter ja!! helt enig! MEN har aldri hørt han har sagt "jeg var rett å slett ikke i form idag..." eller "jeg gjorde en feil" altid er det et eller annet med bilen dekk osv...jeg tror rett å slett at han ikke alltid er på topp,og det er jo helt greit det! men å hele tida skylde på annet blir for dumt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...