#1 Skrevet Mai 22, 2006 Hei. Fikk plutselig problemer med dørlåsen på venstre bakdør i går. Når jeg prøver å låse opp og igjen med fjernkmontrollen skjer det ingenting på denne døren(hører noen hakkelyder inne fra låsen). Lurer på om dette skjedde fordi jeg trykket på låseknappen akkurat når min datte lukket denne døren. Hva kan dette værer, noen som har en ide ?? /Roar:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 22, 2006 Ingen som vet noe om dette ??? /Roar:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 23, 2006 Vet ikke om det er samme sak, men på min '00 A6 ble dørlåsen på høyre fordør skiftet på garanti etter 1 år eller noe sånn. Jeg fikk ikke låst den opp med sentrallås og den kunne heller ikke åpnes innenfra! Dette var et generelt problem på disse årsmodellene, men vet ikke om det også oppstod på bakdørene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 24, 2006 hadde en golf inne på verkstedet med lignende problem bare på bagasjeromsdøren. der var det motoren som var ødelagt. var kommt mye irr på den så den funket ikke lengre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 27, 2006 Det er ordnet. Det var brudd i en ledning inn til bakdøren, slik at den ene av de to elekromotorene i sentrallåsen ikke fikk signal. Jippi:) /Roar. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...