#26 Skrevet Mai 25, 2006 Har akkurat fått tonet rutene mine hos scandinavia solfilm, kostet meg 4800 (touran) og ble kjempebra!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Mai 26, 2006 Jeg har sota min bil med 35% foran og 30% bak. Dette er film fra Solfilmspesialisten. Mener han sa det var aluminiums farge, dvs den ser svart/grå ut. Måtte bare kommentere det, MEGET fin bil med MEGET fin soting! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Mai 26, 2006 Nå er det gjort.. jeg har bestillt time hos Bilspectra i Molde da jeg er i det området den siste uken i juni. Det ble 20% bak og 35 foran med PerformX solfilm fra Sungurad, ta en titt på denne siden for å se eksempel: http://www.solfilm.as/viewProdCat.asp?id=1&mainKatID=1 Kostet egentlig nesten 5200,- for 5 ruter, men fikk det for 4500 (som var prisen jeg fikk på RISS bilglass på Lade), så for 7 ruter som jeg skulle ha.. fikk jeg 5700,- i regning.. det er ikke så verst.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Juni 2, 2006 Måtte bare kommentere det, MEGET fin bil med MEGET fin soting! Takker! Ble veldig fornøyd selv også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...