Bestille styling ifra Tyskland, lønnsomt?

Anbefalte innlegg

Til fredag skal jeg endelig hente min touran, men jeg liker ikke denne kjipe svarte nedre delen av støtfangerne.. derfor tenkte jeg og bytte ut denne med ABT sin fanger.. har ikke hørt på pris på denne i norge, men de tar 361 euro for den på ATB sin nettbutikk eller no.

 

Lønner det seg og kjøpe styling direkte ifra tyskland via nett?

 

har gjort dette en gang før og da fikk jeg jo ikke noe toll på det..

 

Takker for svar

 

Frank R. Los

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er vell ikke toll på bildeler så vidt jeg vet? : klø :

Har du nettside til ABT i Tyskland?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det lønner seg som regel, Norge er overpriset av grådige butikker=) Finnes dog noen som er rimelige.

 

Man må som regel betale moms på varer fra Tyskland.

 

Edit: Husk at man hos de fleste tyske butikker får tilbake/trukket fra den tyske momsen også.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå har jeg akkurat vært innom og bestillt ABT spoilerleppe og hekkspoiler..

 

litt knot med betalingen da.. må i banken og overføre penger til dem..

hadde håpet at det kunne betales med VISA, noe som kanskje er mulig, men jeg er så ræva på tysk..

 

vel.. da er det vel bare og overføre pengene og vente??

 

vi tar en sjans..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

litt ot, men ville vært kjekt med bilder av herligheten :-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå er det vel snart en mnd. siden jeg sendte penger nedover, og jeg har ennå ikke fått noe :(, også sliter jeg med å få lastet opp bilder av bilen til bilprofilen... skal montere senk og sote de siste rutene i morgen.. skal ta nye bilder da..

 

mvh frank r. los

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg gikk ca i null på og bestille rett fra Sgi eller om jeg tok det gjenom butikken vår i norge. Største grunnen til at butikker i norge er overpriset, ( som noen sier ) er jo at det ofte er annen mva %, Dyr frakt og toll . Tollen og frakten kommer jo også om du importerer som privatperson, Tillegg hvis du driver butikk har man jo også driftskostnadderm ( husleie, strøm, lønn osv ) Dette gjør jo at man ikke kan selge til samme pris som fabrikkene i eks tyskland

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.