#1 Skrevet Mai 22, 2006 Golf II BBS LM Derby Oettinger LOVE Kongefelger 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 22, 2006 The Holly Grail 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 22, 2006 Mye snacks. Så gjennomført finnish. ALT er pussa, ny polert og sikkert ny lakka. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 22, 2006 Den Derbyen så utrolig fin ut. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 22, 2006 Mange fine biler her ja. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 22, 2006 Kva slags grill er dette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 22, 2006 Amerikansk, Westmoreland heter den..Eller Westy er vel forkortelsen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 22, 2006 Noen linker med bilder.. http://www.vw-team-klagenfurt.com/events.htm http://www.vwgolfclub.it/foto/thumbnails.php?album=717 Web kamera fra området: http://service.it-wms.com/raika-gti/ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 22, 2006 Clean og fin Corrado....helt etter min smak. Porsche GT3 felger 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mai 22, 2006 Mye fint å se på 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mai 22, 2006 Clean og fin Corrado....helt etter min smak. Porsche GT3 felger Og at den har en Turbo konventert VR6 med over 550 hk er vel heller ingen bakdel, kjenner jeg deg rett:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mai 22, 2006 Denne falt jeg pladask for! Mener det er den som var i Golf+ for en stund siden. Med kokke-rutete interiør! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mai 22, 2006 Og at den har en Turbo konventert VR6 med over 550 hk er vel heller ingen bakdel, kjenner jeg deg rett:)Nei det skulle jeg klart å levd med 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Mai 23, 2006 Nei det skulle jeg klart å levd med Med dagens bensinpriser? Nei, nå må du holde opp. MYE pent der nede. Norge er ikke i nærheten engang... Og om noen noen gang nærmer seg, så er det snakk om én bil. Der er "alle" bilene helråe! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Mai 23, 2006 MYE pent der nede. Norge er ikke i nærheten engang... Og om noen noen gang nærmer seg, så er det snakk om én bil. Der er "alle" bilene helråe! Mye smakløst også, men Frode har en tendens til å plukke frem noen av godbitene som treffer meg ihvertfall! G2 med Westmoreland front, små fangere og Merce felger er frekkt. Og er det en av de få 16V G60 som vi ser motorrommet på? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Mai 23, 2006 Mye smakløst også, men Frode har en tendens til å plukke frem noen av godbitene som treffer meg ihvertfall! G2 med Westmoreland front, små fangere og Merce felger er frekkt. Og er det en av de få 16V G60 som vi ser motorrommet på? Mye smakløst også ja.. Her er noen.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Mai 23, 2006 Alltid en del fint der, men det er noen som tar det litt langt ut, men greit at folk har forskjellig smak 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Mai 23, 2006 Er det bare jeg som synes det faktisk er lite nytt her? Når det blir sagt at dette er laaaaangt forran Norge kan jeg faktisk ikke si meg enig i det hele tatt. Joda, tøffe bilder og sikkert strøkne og ekstremt påkostede biler, men de ser jo like ut som bilene på Worthersee treffene for 2-3-4 år siden også! Jeg mener ihvertfall at flere av "klubbens" bygg er mer nyskapende enn dette som blir vist her 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Mai 23, 2006 Er det bare jeg som synes det faktisk er lite nytt her? Når det blir sagt at dette er laaaaangt forran Norge kan jeg faktisk ikke si meg enig i det hele tatt. Joda, tøffe bilder og sikkert strøkne og ekstremt påkostede biler, men de ser jo like ut som bilene på Worthersee treffene for 2-3-4 år siden også! Jeg mener ihvertfall at flere av "klubbens" bygg er mer nyskapende enn dette som blir vist her Bare se på motor rom finished, der er det ikke mange som har så strøken finished. Men, skal være litt enig med deg....... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Mai 23, 2006 Er det bare jeg som synes det faktisk er lite nytt her? de ser jo like ut som bilene på Worthersee treffene for 2-3-4 år siden også! Jeg mener ihvertfall at flere av "klubbens" bygg er mer nyskapende enn dette som blir vist her Kan vel kanskje ikke forvente nye trender hvert år? Jeg synes det har blitt "bredere". Se bare på felgvalgene, my lekkert og annerledes som funker, ikke slik som her i Norge hvor alle kjører på kjedelige Sharif hjul 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Mai 23, 2006 Poenget mitt var bare at jeg synes det var veldig mye likt iår som ifjor, som året før der, som året før der osv Vil jo si at f.eks. to av einsercabene i klubbene er adskillig mer spesielle og særegne enn det de fleste einserne på bildene ihvertfall. Om de er penere er en helt annen sak, men mer nyskapende er de og det var poenget mitt... At finishen på mange av bilene overgår alt i Norge tviler jeg derimot ikke på. Når det gjelder "trenden" viss en kan snakke om det, så ser vell den ut for meg til å være at 16" og 17" er mer inn igjen på Golf 1 og 2, er vell knapt nok en bil med 15" eller mindre? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Mai 23, 2006 En slik vil jeg ha! Prikk lik! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Mai 23, 2006 Mer einser.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Mai 23, 2006 Vi har ikke vondt av litt til.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet Mai 23, 2006 Da var vel einser kvoten full. Fyll på med annet snacks... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...