#1 Skrevet Mai 22, 2006 Har problemer med at motoren plutselig stopper ved kjøring. Dette uavhengig om jeg kjører hardt eller rolig. Dette skjer etter litt kjøring som regel.. andre tilfeller ganske fort. Har byttet bensin filter. sjekket bensintrykket. Trykket er 3 bar på tomgang og opp mot 6 bar vedfult pådrag. Trykket er uforandret når bilen dør ut... Slipper gassen og ruller på giret så kommer starter motoren. har koblet fra Luftmengdemåler og hører stor forskjell med den ut og inne... har koblet fra gass posisjons potensiometer uten noen forskjell.... VAG com finner ingen feilmeldinger... noen som har noen gode idee?????????????????????????? Jeg har 94 modell RS2 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 22, 2006 luft temp sensor. har lignende feil symptom på min bil med 3b motor da, men akkurat likt. Venter bare på lønn så blir sensoren byttet. Kan si ifra hvordan det gikk hvis du vil. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 22, 2006 Vil gjerne høre hvordan det går. Hadde du noen feilmeldinger som ble vist i VAG COM? luft temp sensor. har lignende feil symptom på min bil med 3b motor da, men akkurat likt. Venter bare på lønn så blir sensoren byttet. Kan si ifra hvordan det gikk hvis du vil. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 22, 2006 Hadde den på verksted og fikk lest av og han leste av flere ganger. Fikk Luft temp sensor koden hver gang og turtalls giver av og til. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...