Bergen: Treffes idag på Arenum!!

Anbefalte innlegg

Da er det på tide med nytt lokallagstreff! Vi stiller dem som kan på Arenum klokken 1900 idag 23 Mai til en preik.

 

TThomaz

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stiller jeg vettu : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Satse på at regnet holder seg bortevekk: rock :

 

Vi skulle pratet litt om avreise til Våler i dag, ser det er en gjeng som satser på 0930, men det passer nok ikke alle. Skulle sett om vi fikk samlet litt folk til ymse tider som passer for de fleste, så noen slipper å kjøre aleine.. Turen nedover er jo nesten det beste med hele turen(Treffet er jo best seff)..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Satse på at regnet holder seg bortevekk: rock :

 

Vi skulle pratet litt om avreise til Våler i dag, ser det er en gjeng som satser på 0930, men det passer nok ikke alle. Skulle sett om vi fikk samlet litt folk til ymse tider som passer for de fleste, så noen slipper å kjøre aleine.. Turen nedover er jo nesten det beste med hele turen(Treffet er jo best seff)..

 

Ser ut som det blir en gjeng 09.30 fra Gullbotn, så det hadde vert fint om du reiste 09.00 derfra og varslet kontroller :-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jaaaadu....:P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Endelig har jeg tid til å dukke opp igjen...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kom akkurat hjem fra overtid på jobben, spørs om jeg rekker nedom.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.