#1 Skrevet Mai 23, 2006 Da er det på tide med nytt lokallagstreff! Vi stiller dem som kan på Arenum klokken 1900 idag 23 Mai til en preik. TThomaz 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 23, 2006 Stiller jeg vettu 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 23, 2006 Satse på at regnet holder seg bortevekk: rock : Vi skulle pratet litt om avreise til Våler i dag, ser det er en gjeng som satser på 0930, men det passer nok ikke alle. Skulle sett om vi fikk samlet litt folk til ymse tider som passer for de fleste, så noen slipper å kjøre aleine.. Turen nedover er jo nesten det beste med hele turen(Treffet er jo best seff).. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 23, 2006 Satse på at regnet holder seg bortevekk: rock : Vi skulle pratet litt om avreise til Våler i dag, ser det er en gjeng som satser på 0930, men det passer nok ikke alle. Skulle sett om vi fikk samlet litt folk til ymse tider som passer for de fleste, så noen slipper å kjøre aleine.. Turen nedover er jo nesten det beste med hele turen(Treffet er jo best seff).. Ser ut som det blir en gjeng 09.30 fra Gullbotn, så det hadde vert fint om du reiste 09.00 derfra og varslet kontroller :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 23, 2006 Jaaaadu.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 23, 2006 Endelig har jeg tid til å dukke opp igjen... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 23, 2006 kom akkurat hjem fra overtid på jobben, spørs om jeg rekker nedom. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...