#1 Skrevet Mai 23, 2006 For å lette slangeføringen til radiatorens øvre rør lurer jeg på dette. Har altså en aan-maskin med aby-innsug. Kjølerøret som sitter under innsuget har utløpet sitt i fremkant av motoren, mens på 3B sitter det visst i bakkant av dette kjølerøret. Noen som vet om 3B-kjølerøret passer uten å komme i konflikt med aby-innsuget....?? Ser ut til å være god plass der altså.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 23, 2006 Hvis det av en eller annen grunn ikke passer har jeg ett vannsamlingsrør fra ADU og det passer i hvertfall. Si i fra om det er av interesse. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 23, 2006 For å lette slangeføringen til radiatorens øvre rør lurer jeg på dette. Har altså en aan-maskin med aby-innsug. Kjølerøret som sitter under innsuget har utløpet sitt i fremkant av motoren, mens på 3B sitter det visst i bakkant av dette kjølerøret. Noen som vet om 3B-kjølerøret passer uten å komme i konflikt med aby-innsuget....?? Ser ut til å være god plass der altså.. Tror ABY og 3B bruker samme kjølerør så det passer nok 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...