#1 Skrevet Mai 23, 2006 Sliter litt med kjølesystemet om dagen. For en uke siden med flatt jern over ei slette, så hoppa slange fra radiator av, og fikk da en skikkelig motorvask Etter jeg satt på slangen igjen og fylte opp på nytt, så har jeg problemer med at det drypper under ekspansjonstanken ett eller annet sted. Er det noen slags overtrykksventil noe sted? I lokket? Eller har jeg bare vært uheldig? Varslinga for lavt vann nivå lyser også fra tid til annen uten at det er lite vann... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 23, 2006 er overtrykksventil i lokket ja, og trykket skal vel ligge mellom 1,2- 1,5 bar tror jeg, slik er det på vr6 iallefall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 23, 2006 Okey... er det noe som pleier å gå i stykker eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 23, 2006 er nok fare for att du tok knekken på toppakningen desverre:-( 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 23, 2006 ja, det tror jeg og, med mindre noen har stappet en banan i den ene slangen så det ikke får gjennomstrømming.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...