#1 Skrevet Mai 23, 2006 Driver å måler slitasje på sylindrene min !20vt 3b. Måler med mikrometer.Men så står jeg fast litt,grunnet at noen ha vært litt for interesert i haynes boka vår på verkstedet,å sølet kaffe på den.Så å si umulig å lese av målene som jeg skal ha.. Er det noen som kan hjelpe meg? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 23, 2006 Langt har denne motorn gått da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 23, 2006 Er ikke helt sikker på hvor langt den har gått..Har vært sagt 200 000km 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 23, 2006 ikke at jeg har noe greie på det, men så jo ikke helt bra ut noen av de.. helt nedi der... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 23, 2006 Har du honet denne opp igjen? var jo ikke noe spes slitasjemerker vertikalt... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 23, 2006 Er ikke helt sikker på hvor langt den har gått..Har vært sagt 200 000km Det må ha vært harde 200k km, fattern sin bil var gått 218k når det ene rådelageret skjærte seg og det var aldri noe spørsmål om å ikke bruke blokka på nytt. Den blei hona før vi satte i nye deler. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...