Anbefalte innlegg

Det kan skaffes ja, men ikke gjennom Møller som du sier ;) En ting er ihvertfall sikkert, og det er at China kopideler slenger en IKKE i, kjøp dyre originale Bosch deler, men det finnes billigere plasser en Møller.

det gjør det nok helt sikkert :) bosch er bosch så samme hvor man kjøper den om delen er riktig:) kjøper jo der det er billigst.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Meca kunne gi knallpris på 17000kr for byttepumpe.

Når da et verksted tar ca4000kr for jobben uansett, blir det til at han får det gjort på merkeverksted til 21000kr for overhaling av den gamle inkl arbeid med garanti.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var dette spesialpris for deg eller standard inbyttepris? Fatterns har ryki og han er en smule opprømt over prisen han fikk hos Møller.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bjørn Jacobsen (bjoern-j@online.no) skaffer overhalt pumpe til 7500 + mva :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har hørt om mange som har måtte bytte dieselpumpe. Trur ein bekjent av meg betalte ca 35.000kroner for å bytte dette. Ei brukt pumpe har eg hørt ligge på ca 20.000kroner, men det kan eg ikkje sei sikkert.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var dette spesialpris for deg eller standard inbyttepris? Fatterns har ryki og han er en smule opprømt over prisen han fikk hos Møller.

Jeg kjenner delvis til han som skal starte Meca heroppe, så fikk prisen derfra. Godt mulig det er veiledende, men.. som jeg skriver så tok Møller lokalt 21000kr for å ta ut den gamle, sende den til overhaling og montere alt sammen igjen. Bilen går nå som en klokke igjen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bjørn Jacobsen (bjoern-j@online.no) skaffer overhalt pumpe til 7500 + mva :)

Dette er jo interessant. Noen som har erfaringer?

Edit: Et annet medlem ønsket ikke å legge det ut selv så jeg gjenforteller forkortet "Negativ erfaring med leveringsevnen. Det ble bestilt ny pumpe fra Tyskland som ble lovet etter 4 dager men drøyde etter mye loving og lyging. Etter nesten 1,5 måned ga jeg opp og fikk heller ny Møller-pumpe."

Så er det andre som har positive eller negative erfaringer med vedkommende så legg det ut her. Vi trenger slike rimelige pumper som han skaffer, hvis han skaffer dem og hvis de er i den tilstand de er lovet.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kjøpte pumpe av Bjørn (Invenit.no) i desember, jeg er veldig fornøyd med service, levering og produktet i seg selv.

Prisen var også bra: 7500,- +moms

Han virka for meg som en kar med peiling og var veldig behjelpelig både før, under og etter handelen.

Har ingen problemer med å anbefale ham videre

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har vært på flere kurs som bjørn har, dyktig mann på alle områder. Spesielt dieselkunnskap. Så han vet hva han holder på med.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har vært på flere kurs som bjørn har, dyktig mann på alle områder. Spesielt dieselkunnskap. Så han vet hva han holder på med.

Flott, da avlyser jeg min tvil og usikkerhet om dette :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

...men hvorvidt han er ute etter profitt eller ei, det vet ikke jeg:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.