#1 Skrevet Mai 23, 2006 http://www.dpccars.com/car-movies/05-23-06pageBugattiVeyrontakeoff.htm : eek : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 23, 2006 Fytt i H***** 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 23, 2006 skuffende...trodde den skulle lette jeg..som tittel sier..tar av... men uansett.konge maskin..vente til den med 1250hk kommer da;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 23, 2006 skuffende...trodde den skulle lette jeg..som tittel sier..tar av...men uansett.konge maskin..vente til den med 1250hk kommer da;) Skal den komme med en enda større motor, farikklevert også? Hvis så-- SATAN å vilt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 23, 2006 Ja, Har vel vært snakk om en GT utgave med 1250 hk og toppfart på 444 km/t. Men det gjenstår å se... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 23, 2006 Ja, Har vel vært snakk om en GT utgave med 1250 hk og toppfart på 444 km/t. Men det gjenstår å se... Hvor har du hørt det hen? Veyron er elektronisk begrenset til 407,5km/t, den går potensielt fortere... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 24, 2006 Hvor har du hørt det hen? Veyron er elektronisk begrenset til 407,5km/t, den går potensielt fortere... Det kommer jeg ikke på nå i farten, men mener det var ett eller annet bilblad jeg leste for en stund siden.. Kanskje noe Vi Menn greier.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 24, 2006 relativt heftige greier... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 24, 2006 Det kommer jeg ikke på nå i farten, men mener det var ett eller annet bilblad jeg leste for en stund siden.. Kanskje noe Vi Menn greier.. Autofil har skrevet det, ellers så var det Vi Menn Bil. Uansett Ruben, så kan vi være heldige som ventet med å bestille den før nå, hehe... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mai 24, 2006 Autofil har skrevet det, ellers så var det Vi Menn Bil.Uansett Ruben, så kan vi være heldige som ventet med å bestille den før nå, hehe... Hehe, ja det er sant. Bare jeg får solgt golfen nå så gjenstår det vel bare å skrape sammen 15980000. Får begynne å jobbe litt overtid:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mai 25, 2006 Perverst.. SKulle hatt noe sånn og satt seg inni ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mai 25, 2006 Ser ut til å være en kjekk bil om man har DÅRLIG tid..... Kan vel vinne noen rødlysrace den der...... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...